Eu la Ateneu!

Nu stiu de ce dar pana mai altaieri nu ajunsesem niciodata la Ateneu. Curios zic, la Opera am fost de cateva ori, la teatru (pe la toate) de zeci de ori, am fost chiar si la balet, insa la Ateneu sa ascult si eu un concert pe viu niciodata.

Incantat de exprienta din Decembrie cand am fost la un concert de muzica veche la Sala Radio mi-am remanifestat dorinta de a ajunge si eu la Ateneu. Soarta mi-a zambit, mosu a aflat si iata ca de Craciun printre alte multe cadouri frumoase primite, s-a aflat si un biltet la „Happy Birthday, Mozart!” subtitlul concertului „Royal Classic” sustinut de Camerata Regala.

Bun asa zic! Si iata ca primenit cum am putut (stiut/vrut) si eu, am ajuns in compania a doua doamne la Ateneul Roman pentru prima oara in viata mea. Mi-a placut totul, cladirea pe dinauntru este superba, concertul a fost magistral, iar atmosfera pe masura! De trairile mele nu mai vorbesc ca or sa creada masculii ca m-am inmuaiat🙂.

Si cum zicea poetul: “vorba lunga saracia omului” nu vreau decat sa mai spun ca mi-a placut foarte mult si ca abia astept sa mai repet experienta.

Nu uitati, se apropie ziua mea! Muhaha!

2 Răspunsuri to “Eu la Ateneu!”

  1. Leonard Bacica Says:

    E ieftinache rau, parca pe la vreo 8 lei biletul la concertele din stagiune. Nu uita ca la toamna e Festivalul Enescu, poate vrei sa strangi bani pentru acolo.

    • geoidul Says:

      Ar fi bine sa coste atat in stagiune pentru ca la spetacolul asta biletul a fost vreo 60 de lei!
      … asa o sa fac Leo, pun ban pe ban 🙂

Lasă un răspuns

