La sanius!

Ehe, iata ca am avut si prima iesire pe anul asta …si inca ce mai iesire! Am fost la Busteni sa ne dam cu sania, cu trenul, pentru o zi (mai exact cateva ore)🙂. Ii promisesem lui Pavel o plimbare cu trenul si iata venise momentul sa ne tinem de cuvant.

Echipati corespunzator si cu cateva lucruri pentru vremuri rele in rucsac, si bineinteles cu bilete luate cu o zi inainte la 7:00 dimineata eram deja in trenul ce intr-o ora si vreo 50 de minute ne-a dus la Busteni. In tren, liniste si pace, doar vreo 10 oameni in tot vagonul, noroc cu Pavel ca a animat atmosfera🙂. Bine, inainte sa fie distractie a fost putina jale, omu’, nu auzea cum face trenul …mai exact, tudum- tudum sau te duc- te-aduc. Pana la urma am avut noroc si a prins si el ceva din tudum, tudum.

Ajunsi in Busteni, cam devreme zic eu, am luat-o usor la pas cu gandul sa mergem inspre hotel Silva ca stiam eu pe acolo loc bun de sanius. Planul a functionat perfect, am inchiriat doua sanii, ne-am ales pista si da-i bataie. Partieee! Cred ca ne-am dat vreo 2 ore si jumatate incontinuu. Pavel a  fost la inaltime (ca de obicei), dar nici noi nu ne-am lasat mai prejos. Ne-am da cate unul, la gramada, pe burta, in fund, am facut trenuletul …tot ce se putea.

Pe la vreo 12 am zis stop saniusului cu gandul sa urcam cu telecabina la Babele ca prea trecea pe deasupra noastra; ghinion, sus batea vantul prea tare taman cand ne-am trezit noi sa urcam. Putina dezamagire in randul celor mici insa ne-am orientat rapid catre altceva. Am gasit un loc de joaca plin de zapada si liber doar pentru noi. Pavel si-a facut numarul in voie iar noi am privit linistiti de pe margine. Cand am inceput sa aud primele urlete din stomac era vreo 12 si jumate, asa ca am coborat usor spre centru sa mancam ceva. Tocmai bine ca dansul a si adormit la mine in carca. Asta a fost primul semn ca e deja frant. Al doilea a venit la restaurant cand obosit cum era nu a mancat mai nimic. Cele doua semne si experienta noastra de parinti ne-a  facut sa intelegem ca nu mai rezista pana la trenul de 6 (asa ne propusesem sa ne intoarceam) asa ca dupa masa ne-am dus iute la gara si cu doar 6 lei am schimbat trenul🙂.

Cum pana la tren mai aveam vreo 45 de minute ne-am dus iute in curtea biserici de langa gara si ne-am tavalit si batut cu zapada pana ne-am dat si ultima suflare (nu aia vesnica :)). Apoi, ce sa mai zic, domnul Pavel de cum s-a urcat in tren, a mancat o banana, a chitait putin si apoi somn de voie pana la Bucuresti – blana, cum se mai spune.

Mai pe lung sau mai pe scurt cam asta a fost iesirea noastra de duminica la sanius. Frumos, n-am ce spune, m-am distrat si relaxat suficient cat sa incep o noua saptamana de munca intr-un nou an ce se anunta, zic unii, mai greu ca aia de-au trecut:).

Lasă un răspuns

