Aventura la Curmatura!

Dupa ce ani de-a randul am refuzat tura de Craciun, dintr-un motiv sau altul, anul asta am zis DA cu toata gura de i-am surprins chiar si pe baieti (placut sper eu !). Asadar am fost la Curmatura, in Piatra Craiului, in weekendul 14-16 Decembrie.

Cur1

Tura exclusiv pentru baieti si barbati puternici, fara fete si fara copii🙂. Obiectivul meu, declarat inca de acasa, a fost sa ajung la cabana, mai departe de atat nu-mi doream nimic. Si am ajuns, cum?!, nu mai conteaza …important este ca am facut-o si va spun ca m-am bucurat de reusita asta mai rau ca un copil. Noroc cu prietenii ca nu m-au lasat balta ca altfel ma mancau lupii pe acolo. Dupa un inceput promitator si prima ora trecuta cele 100 de Kg au inceput sa-si faca simtita prezenta si mi-au inmuiat si picioarele si spiritul🙂. Cum ziceam, noroc ca am prieteni!

Am urcat noaptea la frontala si am facut in total vreo 2:55 de minute, eu, ca altii au fost mai rapizi🙂. Zapada m-a tras rau in spate, zau, ca altfel rupeam :)!

Colac peste pupaza mi s-a varsat si sticla de tuica (0.75l) in rucsac (rucsac nou dealtfel, tocmai cumparat – 40 de litri, ca nu aveam asa mic). Va dati seama, de asta nu mai aveam eu nevoie …haine ude, sac ud si eu tot putind a tuica fara sa fi consumat din ea. Iar am avut noroc cu prietenii ca mi-au imprumutat niste pantaloni, nu ne-am potrivit la masura, insa cat mi-a trebuit mie sa-mi usuc hainele si sa ma invart prin cabana au fost buni.

Cur3

A doua zi oamenii au plecat spre Varful Ascutit, insa eu cu fratele Teasa am preferat sa exploram imprejurimile cabanei si sa povestim la soare cu cabanierul. Frumos loc n-am ce zice, peisaj de nota 10 si niste cabanieri care chiar sunt interesati sa satisfaca asteptarile turistilor. Mancarea buna de asemeanea cu preturi decente si camere curate si “bine” incalzite. Am inteles ca a fost renovata de curand cabana.

Seara a inceput devreme, imediat ce ne-am regrupat, ne-am strans in sala de mese si-am dat drumul la treaba. Povesti la gura sobei, amintiri, table, vinoase si alte tarii pentru ai nostrii bravi copii J. A fost frumos, sala de mese este tare primitoare si incapatoare. Bineinteles ca nu ne-am culcat devreme si ca seara a continuat sus in camera, va dati seama, 14 handralai intr-o singura camera. A fost de vis!

Dupa un somn odihnitor si reconfortant, o inviorare fortata la izvorul inghetat si un mic dejun gustos am luat-o la vale pe poteci nemarcate cu gandul sa iesim in Prapastiile Zarnestiului. A fost foarte misto coborarea, antrenanta si animata, mi-a placut mult. La coborare am fost miez, fruntas de top🙂. Rock, ne-a servit ceva frumos!

Apoi in msina si hop spre casa cu un mic popas in Poiana Tapului pentru masa.

Cur2

Asadar a fost frumos, a avut de toate aceasta iesire, poate si asta a facut-o mai frumoasa. Un lucru e clar insa, imi trebui antrenament serios si cateva kilograme bune in minus daca la anul vreau sa atac Varful Ascutit, altfel nu se poate🙂.

Mai multe nu pot povesti pentru ca stiti cum se zice: What happens in Vegas stays in Vegas!

Pozele de grup nu-mi apartin, le-am imprumutat de la prieteni, se stiu ei!

2 Răspunsuri to “Aventura la Curmatura!”

  1. Nuca Says:

    Iti multumesc Geo pentru acest articol, mi-ai facut o mare bucurie povestind si ilustrand aceste locuri de care imi e atat de dor…..un super cadou de Craciun…..minunat…….va sarut cu drag si Sarbatori Fericite!!!!

    Nuca

    • geoidul Says:

      Cu multa placere Nuca, ma bucur ca ti-am facut o bucurie de Craciun cu „aventura” mea la Curmatura …as fi vrut sa fie mai grandioasa insa asa mi-a iesit🙂. Sarbatori Fericite si pupici si de la noi!

Lasă un răspuns

