Mila 23 reloaded

Desi eu unul personal mi-am dorit sa schimbam locatia pentru partida anuala de pescuit din Delta, baietii nu s-au lasat convinsi si am ajuns tot la Mila 23. Vorba aceea: ulciorul nu merge de 2 ori la apa! Ei bine la noi a mers, si inca cum🙂.

Asadar, nu imi pare rau cam ajuns iar la Mila, pentru ca a fost un an bun si, mai mult decat atat, plin de peripetii si distractie. Pentru ca am fost 7 anul asta si am stat toti la cazare, asa cum stabilisem inca de anul trecut, am avut ceva de furca cu logistica insa ne-am descurcat. De, noi baieti mari, barca mica …rezulta mai multe drumuri nu?! Important este ca ne-am descurcat!

Peste mult, de orice fel si la orice ora. Nu am stat deloc degeaba, ba chiar ajungeam seara la cazare extenuati. Intr-una din zile am avut 3 triple la rosiora, dintre care 2 consecutive. Am dat peste ea si-am cocosat-o, la orice, paine, viermusi, mamaliga, rama, orice. Nu mai spun de duble …fara numar, fara numar. Duble am avut si la caras, si-nca din ala frumos, aproape de 500g. Nici baietii nu stat mai prost, fiecare in stilul si pe limba lui, a prins suficient peste cat sa satisfaca toate gurile pofticioase de acasa. S-a prins caras la kil dar si ceva crapi la vreo 2 kile. Si la rapoitor a mers, baietii pasionati de fenomen ne-au tinut isonul🙂.

Anul asta am avut noroc sa vedem si ceva mai multa fauna decat in alti ani, un pui de mistret ne-a iesit in cale pe drumul de la Tulcea la Mila in dreptul canalului Sontea (parca), dar si multi fazani pe care ii gaseam de obicei dimineata la locul nostru de pescuit, ciugulind porumbul sau mamaliga ramasa de cu seara.  Am incercat intr-o zi sa fotografiez unul de aproape, insa a zbughit-o inainte sa apas eu pe declansator. Data “aviatoare” poate :)!

De stat, am stat tot la tanti Dumitrina, aceleasi conditii ca intotdeauna doar ca anul asta a scos mic dejunul din oferta. Mare paguba-n ciuperci🙂 !Altfel frumos! De mancare nu mai zic, am mancat un crap pe varza de-am ramas si a doua zi cu gandul la el, fantastic de bun! Carciuma din sat arata la fel ca intotdeauna chiar si dupa cateva beri, nu devenea mai frumoasa, ramanea la fel🙂. Anul asta ne-am uitat la Rambo 4: ), a prins bine la public, mai ales la cel local. Ba da, mi-am adus aminte, s-a schimbat ceva, au pus un LCD in locul vechiului televizor cu tub. Eh!

Daca in ceilalti ani nu prea am avut timp de plimbat, anul asta am gasit putin timp si-am tras o tura prin sat. Biserica (de rit vechi) a fost punctul principal de atractie, pacat insa ca preotul ne-a cam usuit cand ne-a vazut ca belim ochii pe acolo si facem poze, dar nu-i nimic ca ce-am vazut ne-a placut. Altfel, nimic spectaculos.

In ultima seara am tras si o bauta mai seriosa ce s-a lasat cu victime. Cineva a avut supapa deschisa si asa a ramas cu ea pana dimineata :)). Era nevoie si de asa ceva! Oricum, rau nu a fost ca ne-am distrat :)!

Drumul de intoarcere Mila 23 – Tulcea l-am parcurs cu o super salupa, m-am simtit ca-ntr-un Porche, viteza tata si mult comfort🙂.

Asadar cam asta a fost cu Mila, la anul sigur schimbam locatia, baietii stiu de ce!

Lasă un răspuns

