Cheile Cheitei

Ajunsi pe nepusa masa la Cheia, in loc sa mergem la mare (cica era frig si apa rece), am profitat de vremea frumoasa si in asteptarea prietenilor care trebuiau sa soseasca mai pe seara am facut un mic traseu. Mai mereu cand mergeam la Cheia imi puneam in gand sa ajungem la Cheile Cheitei , insa de fiecare data o apucam in alta directie (desi de foarte multe ori, in plimbarile noastre, am ajuns foarte aproape) sau faceam altceva si uitam de ele.

De data asta am fost mai hotarati si am reusit sa ajungem sa vedem Cheile Cheietei. Bine, in prima faza am trecut de ele si am urcat pana am ajuns in DN1A. Nu ne-am dat seama initial care erau cheile , ulterior am citit ca si altii au trecut pe langa ele ca si noi. Noroc cu internetul si cu izvoarele de sulf care ne-au ajutat sa le identificam. Uraaa!

Un traseu usor as spune, dar frumos, excelent pentru drumetii cu copilul. Pavel s-a distrat copios la mine in carca si nu numai🙂. Au fost si cateva pasaje mai “grele”, insa le-am trecut cu brio. Cheile in sine mie nu mi s-au parut spectaculoase, dar cascada si  cele 3 izvoare cu sulf m-au incantat mult mai mult🙂. Altfel, verdeata din abundenta, poteca curata si cateva mure lasate de Mos Martin pentu Pavel.

Traseul per total l-am facut in vreo 2,5 ore,  dus – intors, insa v-am spus ca am urcat mult degeaba si apoi am si zabovit destul ca sa aruncam frunze in apa🙂.

Asadar Pavel a parcurs pana acum vreo 5 trasee montane de dificultate scazuta si medie, insa usor-usor trecem la un alt nivel… pana atunci insa ne antrenam cu totii🙂. La cat mai multe zic!

2 Răspunsuri to “Cheile Cheitei”

  1. Leonard Bacica Says:

    Care sunt cele mai dificile trasee de la noi?

    • geoidul Says:

      Pai stiu si eu …sunt multe, in general vaile sunt cele mai dificle, chiar si cele din Bucegi – Valea Alba, Valea cerbului, etc.
      Munti mai difcili si mai tehnici asa sunt Piatra Craiului si Rodnei zic eu🙂
      Trasee dificile poti gasi cam oriunde insa cele de creasta sunt intr-adevar cele mai dificile.

Lasă un răspuns

