RHCP la Bucuresti

Desi a trecut ceva timp de atunci, m-am gandit ca e cazul sa ma laud si eu ca am fost la concertul celor de la Red Hot Chilli Peppers din 31 August, Bucuresti.

Normal ca nu puteam sa-l ratez, imi parea si mie rau si picam si prost la partea de activitati pe Facebook :)!

Am fost, mi-a placut, mai mult publicul, care s-a distrat de minune (cel putin in zona mea asa a fost)! Daca fiecare spectator s-ar fi “zbenguit” cel putin la jumatate din cat a facut-o Ana ar fi fost iures maxim, insa chiar si asa atmosfera a fost ok. Despre ei numai de bine, la inaltime ca intotdeauna! RHCP rules!

Cu ocazia asta am ajuns si eu pe National Arena care m-a impresionat placut, pacat totusi ca au fost (ca intotdeauna de altfel) mici probleme organizatorice. Sonorizare nu prea buna si o evacuare a spectatorilor (zona gazon) de toata jena. Daca la concertul din Munchen in 25 de minute eram déjà la hotel, aici a durat 25 de minute doar sa iesim din stadion efectiv (nici macar din complex). Ma rog, sa trecem peste!

Altfel frumos, o gramada de lume cunoscuta cu care nu ma vazusem de mult si foarte multi prieteni raspanditi fiecare pe unde a apucat🙂.

Pana la urmatorul concert sa auzim de bine!

Lasă un răspuns

