Pestera

La invitatia bunilor nostri prieteni, Fane si Monica, am ajuns pret de un weekend la Pestera. Trecusem de mai multe ori prin zona insa niciodata nu am urcat pana in sat. De data asta insa a fost cu noroc si mi-a parut bine🙂.

Superb, asa as putea descrie locul! Pozitionat fix intre Masivul Piatra Craiului si Masivul Bucegi, satul Pestera ofera un peisaj ce nu poate fi decat  magnific, te simti deasupra tuturor si chiar acolo esti (aproximativ 1000m este altitudinea la care se afla satul) si pentru ca drumul din Moeciu pana in Pestera, desi se intinde pe doar 6 kilometri, consta numai in urcare. Trebuie sa fii cat de cat priceput si sa traga si masina ca altfel nu razbesti. Am intalnit si “echipaje” care au renuntat :)!

Pe langa drumetii, trandaveli la soare (atat cat am prins :)) pe dealurile pline de verdeata si vizitarea pesterii din apropiere, multe nu prea sunt de facut, suficient zic eu pentru a te face sa te simti bine. Daca mai adaugi aici si caldura localnicilor, conditiile bune de cazare din zona eu zic ca e un loc care nu trebuie ratat.

In prima zi am ales sa ne plimbam prin zona si sa luam masa din traista la aer curat. Ne-am plimbat putin si am gasit foarte aproape o poienita frumoasa unde ne-am asezat tabara. Am avut si o tentativa de gratar “de unica folosinta”, fara sa distrugem natura,  care ne-a ajutat sa mancam niste carnati, reci, nu calzi ca pana s-au facut a durat ceva🙂.  Noroc cu Fane c-a luat-o personal si pana nu s-au facut nu s-a miscat de langa gratar :))). Ne-am odihnit, am ras, ne-am jucat am admirat imprejurimile si apoi iute am plecat pentru ca a venit ploaia. A fost un weekend cam ploios insa nu ne-a deranjat prea tare, eram echipati corespunzator🙂.

Am mai iesit la plimbare putin prin sat si dupa cina, asa am putut vedea si noi putin mai mult din frumuseatea locului chiar daca afara aproape se innnoptase.

P1

Vizita la pestera Liliecilor a fost foarte interesanta pentru ca  am facut-o pe ploaie pe la 10 dimineata si mai ales pentru ca a fost prima oara cand Pavel a intrat intr-una. Hotarat sa nu o ratez, desi ne plimbasem pe langa ea cu o zi inainte am convins-o pe Ana sa mergem sa o vedem inainte sa plecam spre casa chiar daca afara ploua usor. Zis si facut! Ne-am echipat corespunzator toti 3 si dusi am fost. Mai greu cu accesul (noroiul ne-a cam dat de furca) insa pana la urma am reusit sa intram. Pavel initial nu a vrut, a ramas cu Ana la gura pesterii insa dupa ce nu m-a mai vazut langa el si doar ma auzea cum balauream prin pesterea (nu este foarte mare) si-a facut si el curaj asa ca m-am intors dupa ei si am explorat-o impreuna, atat cat si cum am  putut. Nu am vazut decat vreo 2 lilieci rataciti insa am reusit sa vedem „lacrimile pământului”.

In plimbarile noastre din ambele zile am profitat de fructele din copacii de pe marginea drumului, vorba aia, aveau destul si pentru proprietar dar si pentru noi. Belsug! A mancat Pavel corcoduse pana n-a mai putut sa mearga🙂.

Noi, pentru ca ne-am hotarat tarziu sa mergem, ne-am cazat la Pensiunea Prestige, a fost mai bine poate si pentru ca am fost prima serie de clienti. Foarte frumos, totul amenajat cu bun gust, nimic lasat la voia intamplarii. Mancarea buna si oamenii draguti. Pentru ca am fost primii am primit si o reducere la cazare, dar si cateva bauturi gratis plus un voucher de reducere pentru urmatoarea vizita. Asadar, e simplu, o sa revenim cu siguranta la Pestera.

Despre asta vorbeam:

2 Răspunsuri to “Pestera”

  1. Victor Says:

    Ne puteți spune mai multe despre Peștera și să ne recomandați și cazare? Suntem două familii ușor trecuți de 50 de ani și așteptăm și o a treia familie din Franța și nu am vrea să ne facem de bășcălie.
    mulțumim

    • geoidul Says:

      Mai mult decat ca zona este foarte frumoasa, oamenii sunt primitori, la pestera efectiv (Pestera Liliecilor) se ajunge foarte usor iar cazarea a fost excelenta la Pensiunea Prestige nu prea mai am ce va spun🙂 Eu va recomand din toata inima zona, este foarte frumoasa si pitioreasca si destul de usor accesibila. Numai bine!

Lasă un răspuns

