Sfantu’ 2012

Gata, la anul nu mai vreau la Sfantu’🙂, fac o pauza si merg la Sulina …ehe, asa imi doresc eu insa sa vedem ce zic si ceilalti! Vorba aia, mergem la Sfantu’ cu un scop si trebuie sa avem majoritate ca sa schimbam locatia.

Anul asta excursia noastra s-a suprapus cu festivalul Delta Music Fest, asa ca am cam avut parte de aglomeratie peste tot. Ca in fiecare an activitatile principale s-au pastrat si mai nimic nu s-a schimbat in localitate, e la fel de ok ca intotdeauna, mai putin mancarea din camping care este groaznica si nici la servicii nu stau mai bine. Pacat, ma asteptam sa schimbe totusi ceva insa e mai rau de la un an la altul.

Fata de ceilalti ani, anul asta:

  1. gasca a fost mult mai mare, un mixt interesant zic eu🙂
  2. am schimbat furnizorul local de storceac, adica am mancat la alta tanti …la fel de bun sau mai bun, ar spune unii fata de ce am servit anul trecut
  3. am pescuit in port pentru ca pe canalul Central (Litoral) nu misca nimic sau nu mi-a tras mie
  4. am facut baie mult mai putin fata de alti ani pentru ca apa a fost rece ca gheata vreo 2 zile
  5. am facut o “minciuna” de plimbare cu barca in rezervatie, bine ca ne-am distrat in barca🙂 (zic minciuna pentru ca aproape nu am vazut nimic, mai interesant a fost drumul de intoarcere)
  6. am consumat fineturi ca la Gaya cu un cunoscator
  7. din pacate, am vazut biserica din sat arzand ):
  8. am intrat in caminul cultural si am vazut in sfarsit pictura (fresca) cu pescarii la lucru
  9. am avut parte de povesti nemuritoare in fiecare seara la cort
  10. am circulat cu Relu din Brasov, un personaj relativ nou in peisaj insa déjà celebru
  11. am ascultat muzica in fiecare seara, chiar am adormit cu ea in unele nopti🙂
  12. am facut baie in piscina de la Green Village noaptea pe sustache🙂

Altfel totu’ bine, ne-am distrat cum am putut, ne-am bucurat de concediu si de compania prietenilor si nu in ultimul rand de peisaj, magnific ca intotdeauna.

Iata si cateva poze de la fata locului facute cu telefonul:

Titi s-a laudat ca-mi da el poze cu fauna intalnita insa a uitat (:

Lasă un răspuns

