Un pitic la Marea Neagra

Acum vreo 2 weekenduri am fost la Navodari, nu de alta dar noi urma sa plecam la Sfantu’ si nu prea mai avem cand sa mergem si cu Pavel la mare. Ar fi fost nedrept fata de el asa ca ne-am luat o vineri concediu si dusi am fost. Am ales Navodari-ul pentru ca se ajunge usor si repede si pentru ca nu este asa de aglomerat …adica il vedeam pe Pavel oriunde s-ar fi dus (pe plaja) …si s-a dus credeti-ma🙂.

De stat am stat la pensiunea Apicalin, nu foarte aproape de plaja insa un loc cu multa liniste si destul de curat. Pret OK! Multe nu am facut noi pe acolo insa ne-am distrat maxim cu Pavel, stiti voi, ca la mare, plaja, masa, somn, plaja, masa, plimbare si iar somn🙂. Am mai fost si prin Mamaia seara la o plimbare si sa mancam ceva diferit fata de ce se gasea la autoserviri insa nu m-a impresionat nimic. Aglomeratie, galagie si multi din aia …

Deci, frumos la Navodari, plaja libera, nu tu galagie, apa curata si mica la mal (perfect pentru cei mici) si multa lume cu copii🙂. Asadar, piticul:

2 Răspunsuri to “Un pitic la Marea Neagra”

  1. Marian Says:

    In poza „pitic11” banuiesc ca va facea gaura pentru umbrela🙂

Lasă un răspuns

