Weekend de vis la Sinaia

De ziua lui Pavel am ales sa mergem la Sinaia pentru ca vremea era cam imprevizibila si nu vroiam sa strabatem sute de km ca sa stam in “casa” in caz de ploaie …si nici acasa nu vroiam sa ramanem. Starea meteo ne-a influentat si in alegerea cazarii, am optat pentru ceva mai scump, dar care sa ne permita, in caz de vreme nefavorabila, sa nu ne plictisim🙂.

Pregatiti mai mult de cabana decat de hotel am ajuns in Sinaia si ne-am cazat imediat, chiar am prins si o oferta la hotel, tocmai bine pentru bugetul nostru.

In prima zi, pentru ca era mai innorat asa, am hotarat sa mergem cu telegondola pana la 1400 si de acolo sa ne dezmortim si noi putin pana la 1500, la Valea cu Brazi. E putin, stiu, insa Pavel a urcat singur, singurel pana acolo, a fost cel mai lung traseul al lui pe jos🙂. Chiar mi-a facut placere sa revin la Valea cu Brazi, nu mai fusesem de vreo 100 de ani. Din pacate manele ce rasunau din boxe peste toata valea si meniul bogat ce cuprindea doar gratar si ciorbe ne-a facut sa renuntam la ideea de a servi ceva acolo.

Am coborat iar la 1400 si am mancat acolo ceva, chiar decent as putea spune. Intorcearea cu telegondola in Sinaia a fost tare comica pentru ca Pavel a insistat sa stea singur pe bancheta si atunci a fost ca la teatru, actor bun, décor extraordinar … ce sa mai, ne-a captivat complet.

Si pentru ca ne-am luat cazare cu de toate, pe la 5 asa, obositi dupa atata efort, ne-am dus sa ne refacem la spa … piscina, jacuzi, sauna, toate nebuniile🙂. Am stat mai mult in jacuzi ca era apa calda si-i place lui Pavel, bine, eu am bagat si 15 minute de sauna ca era pacat vorba aia, cu atata grasime pe mine si sa nu transpir si eu un pic :)).

Seara am servit cina la restaurantul hotelului (le-am dat de lucru cu vreo 2 fete de masa si una de scaun) si pe la 21:30, dupa o scurta plimbare prin apropierea hotelului, ne-am retras in camera …dupa ce ritualul a fost complet am picat lati, toti 3.

Sinaia15

Ziua de duminica am inceput-o cu un mic dejun bogat pentru ca ne propusesem sa facem un traseu  mai “serios” , si anume, Sinaia – Poiana Stanii sau Stana Regala cum mai este zona cunoscuta.

Inainte de asta fiind si Duminica am trecut putin pe la Manastirea Sinaia, si aici ca mai peste tot de altfel aglomeratie mare, ne-am plibat putin prin curte, am admirat chillile si biserica veche (mica) si-am luat-o din loc pentru ca muntele ne chema la el. Am fi stat noi si la slujba insa nu prea aveam loc si nici rabdare.

Si-am luat-o noi usor asa pe drumul reginei, unii pe jos, alti carati in spate si in aproximativ 50 de minute eram ajunsi sus. Bucurie mare pentru ca vremea a fost suberba si ne-a permis sa lenevim la soare in poiana. Cam aglomerat la cabana (complex) insa peisajul ne-a facut sa nu ne intereseze asta. Ne-am jucat si bronzat vreo ora si jumate iar apoi am mers sa admiram panorama vaii de la Stanca Franz Josef, de data asta toata lumea pe jos🙂. La coborare Pavel a fost asa de epuizat incat a adormit imediat cum l-am pus in rucsac. Partea buna este ca de data asta nu s-a mai ales nu nici o vanataie pe fata de la cadrul rucsacului asa cum am patit cand am fot la Susai. Bine, si eu am mers mai cu grija acum :)!

Ajunsi iar in Sinaia am mancat de pranz la o carciuma si apoi ne-am dezechipat ca sa ne putem plimba cu trenuletul  statiunii, placerea copiilor, durerea parintilor. Pavel il vazuse din prima zi insa i-am promis ca “mai tarziu” ne plimbam. Cum cu copiii nu e bine sa te joci cu promisiunile ne-am imbarcat toti 3 in trenulet gata de aventura pentru 25 de minute.

Traseul a  fost chiar interesant, mi-a placut, suficient de lung cat sa nu te plictisesti insa nici prea scurt ca sa-ti para rau de banii investiti, Pavel  insa s-a plictisit cam repede, deh …asa sunt copii🙂.

Dupa plimbare, ca de obicei, ne-am dus la piscina, de data asta am stat putin si in piscina mare si apoi jacuzi tata cat cuprinde, sauna eu si gata spa-ul. Nu erau prea multi turisti asa ca a fost mai bine pentru noi ca ne-am putut desfasura si distra in liniste si voie. Pavel prinsese asa curaj ca nu-l mai deranja ca se scufunda, el vroia doar sa prinda bulele🙂.

Dupa bine meritata cina asezonata cu o prajitura pe post de tort si i-am cantat lui Pavel un La multi Ani in soapta si apoi ne-am plimbat putin mai mult pe afara, suficient incat Pavel sa ne epuizeze si  sa ne pregateasca pentru un somn  lung si profund. Am incercat eu sa profit putin de WiFi-ul hotelului insa Mos Ene m-a dovedit repede🙂.

Dimineata la micul dejun Pavel si-a continuat aventura inceputa la cina cu o domnisoara mai mare cu vreun an ca el, rasete, chicolteli, priviri lungi si promisiunea ca se vor mai vedea peste 15 ani🙂. A fost a 3 cucerire a sejurului!

Sinaia11

Imediat dupa micul dejun am mers in parc sa ne jucam si sa vizitam Muzeul Rezervatiei Bucegi ca sa vada si baiatu’ lupu si ursu’, chiar daca doar impaiate pentru moment. Pe langa toate astea am incercat si am resuit sa chemam o veverita. Stiam eu ca bantuie pe acolo asa ca am ciocanit fiecare cu cate 2 pietricele si in 3-5 minute a si aparut una. Bucurie mare pe Pavel va dati seama, am urmarit-o prin tot parcul pana s-a plictisit si am putut pleca.

Dupa o scurta vizita facuta mamei unui bun prieten (Adi) am luat drumul Bucurestiului, era aproape 2 si nu ne doream sa prindem aglomeratie pe drum. Tocmai bine c-am prins liber si in 2 ore si jumatate am fost acasa. Am oprit putin doar sa-mi refac eu stocul de soc pentru o noua transa de socata.

Una peste alta a fost un weeknd minunat, plin de aventuri si situatii haioase petrecut in 3 intr-un rasfat total. Vorba  Anei, si asa nu am iesit de mult, ne permitem si noi :)!

Oricum, Sinaia din puctul meu de vedere ramane (chiar daca este mai mereu aglomerat) cea mai frumoasa statiune de pe Valea Prahovei. Ai ce sa faci indiferent care iti sunt pasiunile, adica poti si urca pe munte, poti si bantui prin oras, cluburi sau mai stiu eu ce.

4 Răspunsuri to “Weekend de vis la Sinaia”

  1. bhuttu Says:

    Am stat o singura data la hotelul ala de la 1400 si mi s-a parut chiar misto.

  2. geoidul Says:

    da, ala arata chiar OK insa cabana de la 1500 nu prea🙂

  3. Liliana Savu Says:

    ati ratat https://www.facebook.com/ExpozitiaDeTrenuleteSinaia
    poate data viitoare…

Lasă un răspuns

