la Zoo

Azi am fost la Zoo, voiam neaparat sa iesim undeva dar cum vremea nu se arata prea placuta am zis sa nu ne indreptam degeaba spre munte si mai bine sa ramanem cat mai aproape de oras.

M-am sfatuit cu Pavel de dimineata si dupa ce am vazut ca a reactionat pozitiv la niste poze cu animale am decis sa-I prezentam lui mami sugestia noastra. A acceptat, normal …suntem irezistibili :)!
Ultima oara am fost la Zoo ( Baneasa) acum vreo 5-6 ani cred, elefantul inca traia atunci. De data asta nici nu stiam exact la ce sa ma astept, citisem ca s-au facut ceva investitii dar mai auzisem si ca managementul e slab si ca lucruruile nu se misca asa cum ar trebui.

Nu stiu daca vremea de afara sau alte motive au facut ca gradina sa fie aproape pustie, si aici nu ma refer doar la vizitatori ci si la animale. Inteleg, astea mai cu cladura sa fie dosite pe undeva pe vremea asta insa ursul nostru unde era ca eu nu l-am vazut. Plus multe alte animale care zic eu s-ar fi descurcat excelent pe vremea asta nu erau in custile lor, lipseau (:

Ma rog, ce am vazut mi-a placut! S-au amenajat cateva spatii noi care arata chiar bine, s-au mai renovat din cele vechi, animalele pe care am reusit sa le vedem aratau destul de bine, chiar prea bine daca ma gandesc la tigrul Siberian si era si destul de curat in toata incinta. In concluzie am plecat cu o impresie buna, doar putin dezamagit ca nu am vazut mai multe animale …sau poate ca ploaia de la sfarsitul vizitei m-a facut sa simt asta.

Pavel a fost incantat, a urlat si a gesticulat la fiecare animal pe care l-a vazut, i-au placut mult poneii si lupii plus apa de la nutrii, nu ele🙂 doar apa, apa mare. Cucucu a fost cuvantul cel mai des folosit pe toata durata vizitei!

Intrarea ne-a costat 13 lei de caciuala, pentru Pavel nu am platit si nici pentru foto ca zicea doar de profesionisti acolo si cum eu sunt amator mi-am permis sa trag cateva cadre pe gratis🙂.

La final am avut chiar si o surpriza placuta, masina ne astepta spalata desi afara incepuse sa ploua …un baiat din zona (sigur cunoasteti genul) ne-a marturisit, asezat pe doua galetii, ca el a spalat-o, ca sa fie frumoasa:). Ce sa-I mai zici, l-am miluit cu 5 pentru ca mai mult facuse ploaia decat el si am plecat la o tura scurta cu masina pe soselele padurii Baneasa, asa de amintire.

O sa ne intoarcem la primavara, poate atunci ne plimbam si cu poneii si vor fi mai multe animale !

Lasă un răspuns

