RoJam 2011

Sincer nu credeam ca o s-o vad si pe asta! Jamboree nationala la noi!?

O surpriza placuta inca de la inceput care s-a concretizat in cel mai bun mod cu putinta.

Desi mi-am dorit, din pacate nu am putut sa ma implic activ in organizare, insa am facut tot posibilul sa ajung macar pentru zi in camp. Am facut-o pentru 2 zile si nu-mi pare deloc rau. De fapt cred ca daca nu ajungeam mi-ar fi parut rau toata viata.

Bucuria a fost si mai mare pentru ca l-am luat si pe Pavel cu noi si asftel a participat si el la primul camp cercetasesc … si ce mai camp, tocmai o jamboree nationala. A fost cel mai mic cercetas cu esarfa (pe masura :)), au mai fost si altii, poate chiar mai mici, insa niciunul cu esarfa ca a lui Pavel.

Tot cu aceasta ocazie am marcat si prima noapte dormita la cort a lui Pavel, noapte pe care am trecut-o cu brio atat noi cat si el🙂. A fost destul de frig noaptea, insa asa cum ma stiti am fost echipat corespunzator. Vorba aia, doar nu le car in spate J!

M-am revazut cu vechi si foarte vechi prieteni, am depanat amintiri si m-am bucurat alaturi de alti 1000 de cercetasi din Romania si nu numai. Mi-a facut placere sa stau alaturi de ei la povesti si sper sa-i mai revad candva. Pe unii nu-I mai vazusem de 14 ani🙂, va dati seama!

De participat la activitati nu prea am apucat, pentru ca am preferat sa-mi petrec timpul povestind, desi din ce-am vazut in carnetelul de camp oferta a fost de destul de bogata si atractiva.

Campul per total a aratat bine, bineinteles ca se mai puteau face una alta pe ici pe acolo, insa pentru prima jamboree nationala a secolului eu zic ca s-a prezentat foarte bine. Neajunsuri se gasesc intotdeauna, dar nu-si au rostul de a fi spuse acum.

Pana una alta a fost cel mai mare camp cercetasesc din Romania si cei care s-au implicat in organizarea sau in desfasurea lui merita toata stima. Felicitari!

Participarea la acest camp m-a facut sa-mi doresc si mai mult sa revin la zi de la fara frecventa!

Sper sa si reusesc!

Gata Oricand!

… sau mai bine spus ready for another one

3 Răspunsuri to “RoJam 2011”

  1. Cristian Moldovan Says:

    Salut Geo! Ma bucur ca am reusit sa trezim energia si interesul pentru cercetasi si mai ales pentru „another one”. Fii pe faza, avand in vedere ca in 2013 facem 100 de ani de cerce in Ro. Sansele sa fie un eveniment mare sunt de asemenea mari🙂

    Numai bine si sanatate lui Pavel!

  2. Sfanta Ana, stanca « Says:

    […] dupa Rojam am plecat la […]

Lasă un răspuns

