Navodari

Intorsi cu pofta de mare de la Sfantu’ am zis ca nu ar strica sa mai mergem putin la mare. Nu de alta, dar daca nu acum, atunci cand. Cum nu am putut sa mergem cu gasca la Portita (deh, nu toata lumea lucreaza la stat) din cauza putinelor zile de concediu ramase, am zis sa mergem undeva aproape astfel incat sa nu pierdem prea mult timp pe drum. Zis si facut.

L-am plasat pe Pavel la bunici si dusi am fost. Am plecat vineri dupa munca hotarati sa mergem la Navodari. Am considerat noi ca e cel mai aproape loc in care putem merge cu cortul la caterogia low budget.

Am ajuns iute, si la fel de iute ne-am si cazat. Pacat, puteam, sa ne mai orientam putin. Gard in gard cu campingul ales de noi mai era un camping mult mai frumos si mai curat, cu toalete ce puteau fi intr-adevar folosite. Nu mai zic si de fondul sonor care a fost  asigurat non-stop de o trupa de vreo 50 de aurari care aveau impresia ca tot campingul este al lor.

Ma rog, eram prima oara la Navodari si m-am gandit ca pentru 2 zile nu-i asa mare problema ce am enuntat  mai sus. Partea buna a fost ca campingul dadea direct pe plaja astfel ca timpul petrecut la plaja (sau in apa, dupa caz) era considerabil mai mare decat daca am fi stat oriunde altundeva.

Plaja curata, apa la fel, jandarmi in patrulare, cosuri de gunoi, constructii ok, intr-un cuvant am fost incantat de ce am vazut (excluzand campingul). Chiar si lumea era civilizata in statiune si pe plaja, bine, loc era suficient pentru toata lumea … chiar era.

Ne-am tinut de cuvant si am mancat din traista, ca sa nu cheltuim prea mult. Mie unul mi-a placut! Poate ca Ana nu a fost asa de incantata, insa am pacalit-o cu struguri :). Mai greu cu odihna la pranz. La noi umbra cadea pe cort abia dupa ora 17:00, asa ca dormitul de dupa-amiaza se transforma intr-o sauna uscata la 50 de grade :).

Cu multe de facut in zona nu prea erau (obiective turistice), am profitat la maxim de soare si apa.

Sambata seara am facut chiar si o plimbare pana in Mamaia pe plaja. Ei, cu cat inaintam mai mult cu atat se schimba peisajul. Alta lume, ce sa mai! Fiind seara numai era nimeni pe plaja asa ca am incercat si noi toate tipurile de sezlonguri, nu de alta dar daca la anu’ mergem la Mamaia, macar sa mergem la sigur :).

La intoarcere a fost mai greu, atat pana in camping cat si pana la Bucuresti. Aglomeratie pe drum si bineinteles multi nesimtiti. Noroc ca ne mai descurcam cu harta ca altfel am fi stat mult si bine in coloana.

Asadar prima mea experienta la Navodari pot sa spun ca a fost una placuta!

2 Răspunsuri la “Navodari” r r

  1. Petrvs spune:

    Man, legat de ce puteați face pe acolo.

    Tot așa, mergând pe plajă spre Mamaia, ajungeai în cartierul ălă de blocuri, hoteluri sau ce-or fi (primul cum ajungi dinspre campingul de care povesteai), unde erau terase, săli de biliard, ba chiar și un manej, unde puteai să călărești.

    Am descoperit noi când am fost anul ăsta.

    • geoidul spune:

      pai pe astea le-am vazut insa nu m-au atras :)!
      era tot acolo in zona si un complex privat cu o piscina imensa cu multe “dracoveni” ….aia m-a atras insa n-am putut intra

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

