tot acolo dar altfel

Dupa ce anul trecut nu am putut sa mergem pentru ca Pavel era prea mic anul asta am ajuns iar la Sfantu’. Fara Pavel, dar cu ditamai gasca de prieteni. Ocazia a fost ca si in ultimii ani, ziua lui Adi.

Neiesiti la mare de un an de zile va dati seama ca am rupt norma! Am stat cat am putut de mult in apa si doar pentru fumat si fotbal am calcat pe plaja. Compania placuta oferita de prieteni a completat acest mini concediu de vis.

Bucurie, belsug si mult ras, cam asa pot rezuma ce a fost la Sfantu’. Plus ca anul asta, spre deosebire de alti ani, am servit si o masa la o tanti din localitate, pe numele ei, Tanti Tuta (combinatia lui Moaca). Bun si deloc scump, pacat ca eu eram in tratament si n-am putut sa fac excese, ca altfel ii mancam si cainele din batatura.

Am facut si putin bushcraft cu baietii, sau mai bine spus balaureala pe coclauri la amiaza pe “racoare”. De cald ce ne-a fost, seara dupa 23:00 ne-am dus la mare sa facem o baie noctura asezonata cu tantari. Noroc cu vitaminele luate peste zi ca ne-au ajutat sa facem fata efortului si bineinteles, tantarilor.

Campingul arata la fel de bine, doar mancarea nu mai este ce-a fost, parca mai proasta ca niciodata. Se pare ca o sa apara si un port nou in zona… asa am auzit, de fapt se cam vede ca s-au pus pe treaba.

De pescuit nu intrebati ca n-am ce sa va spun, am bagat si eu batul in balta sa nu zic ca am fost in delta si n-am pescuit, ca de vreo captura notabila nu poate fi vorba.

Desi a fost a-VI-a oara cand ajung la Sfantu’, intotdeauna o fac cu placere, nu m-am plictisit si nu cred ca o voi face vreaodata. Ceva acolo ma atrage si ma face sa ma simt bine, mai bine ca oriunde as putea spune. Un loc cu totul special descoperit acum fix 10 ani :)!

Ahh, sa nu uit… am vazut si un film foarte prost, stiti ca acolo se pun filme seara… Ei, de data asta cred ca nu am nimerit eu seara buna pentru ca am vazut un film groaznic. Nu-i dau numele ca-mi sare lumea in cap. Oricum prost, am dreptate?!

Lasă un răspuns

