Mănăstirea Căldăruşani

Sambata trecuta am fost la Manastirea Caldarusani. Vroiam neaparat sa iesim din Bucuresti, dar cum gasca nu a agreat propunerea mea de a merge la castelul Iulia Hasdeu din Campina, a trebuit sa ma conformez eu. Rau nu mi-a parut, pentru ca nu mai fusesem, si chiar mi-a placut.

Multa verdeata si aer curat. Totul a fost perfect, doar ca la plecare ne-am trezit atacati de capuse. A fost nevoie de o mobilizare generala pentru identificarea “vampirilor” inainte de a ne imbarca in masini. Din pacate, unii dintre noi au dus si pe acasa exemplare.

Altfel a fost frumos, ne-am jucat, am ras mult, am vizitat manastirea si imprejurimile ei si am mancat multe cirese din livada manastirii. Sper ca nu e pacat?!

Despre manastire puteti afla mai multe intrand aici

Lasă un răspuns

