Gradina Botanica

Marti dupa-amiaza am fost cu Pavel la Gradina Botanica. Ana avea ceva treaba asa ca ne-am plimbat singuri cateva ore. Eu nu-mi mai aduc aminte sa mai fi fost vreodata insa Ana sustine contrariul si anume ca am fost candva impreuna acolo. Se prea poate, dar cum  eu nu am ochi decat pentru ea e posibil sa nu fi realizat unde sunt🙂. Oricum, eu am pierdut pentru ca este foarte frumos.

Te simti intr-adevar in mijlocul naturii, departe de oras si de agitatia lui. Cateva ore aici te relaxeaza si in acelasi timp te energizeaza. Mie unul mi-a placut si sunt sigur ca si lui Pavel.

… pozele sunt facute cu telefonul

2 Răspunsuri to “Gradina Botanica”

  1. Mox Says:

    Destul de intretinuta

Lasă un răspuns

