…. ce a fost atunci

Desi am incercat, imi este foarte greu sa scriu acum cate un articol bun despre fiecare oras prin care am trecut in concediul din 2008. Am reusit la vremea respectiva sa-l termin doar pe cel despre Lisabona (poate si pentru ca m-a impresionat cel mai mult) si cam atat, m-am apucat de cel cu Porto insa nu l-am terminat iar acum recent de cel despre Faro. Asadar cum nu mai am nici o sansa sa le termin vreodata am hotarat ca macar cateva poze sa impartasesc cu voi din locurile pe care le-am vizitat.
O sa incep cu Porto si o sa termin cu Madrid asta pentru ca aventura noastra a inceput in Portugalia la Lisabona si s-a terminat la Madrid in Spania.

sa incepem:

Lasă un răspuns

