primul Hike

Weekendul trecut am fost la munte, nu oriunde ci pe Valea Prahovei … moartea mea🙂, mai exact in Poiana Tapului. Scopul bine definit si anume sa-i sarbatorim pe fini, Cristina si Razvan. Locatie frumoasa, companie placuta, gratar si seara dansanta plus mima, sau cum s-ar spune tot tacamul.

Si daca tot eram acolo si vremea era foarte frumoasa am zis ca e momentul sa facem primul traseu montan cu Pavel.

Si uite asa pruncul nostru a urcat in premiera pana la Cascada Urlatoarea. Bine, el a stat in port bebe insa s-a agitat putin, asa cat sa ne facem simtita prezenta printre ceilalti turisti si apoi frant de oboseala a adormit. Stiu , traseu simplu de pantofari pe care-l faci normal in 15 minute si asta incaltat in sandale!!! Nu zic nu, insa avand in vedere ca noi nu mai urcasem de cateva luni bune iar pentru el a fost prima experienta cred ca traseul a fost mai mult decat potrivit.

Traseul, acelasi pe care-l stiam de-o viata, cascada si ea la fel, lume multa ca intotdeauna, poate doar cele cateva umbrele in plus si comercianti de la baza cascadei sa fi fost ceva nou, altfel nimic.

Sunt foarte mandru de ce am facut si abia astept sa repetam experienta cu atat mai mult cu cat tocmai ce mi-a revenit pofta de urcat. Poate cine stie, la anul scap si eu de burta J) ca de, acum cade zapada si e mai greu.

… asa ca, bravo tata!

Lasă un răspuns

