Mila 23

Introducerea este practic similara cu cea de anul trecut: “Ca in fiecare an de altfel si anul acesta am plecat la pescuit in Delta”. De data asta insa, am fost la Mila 23 si bine am facut !

Dupa cateva variante propuse, am sugerat sa mergem la Mila, spre incantarea generala a « colegilor« de balta .

A urmat desigur partea (atat de placuta si indelung asteptata) de pregatiri, sperante si …eram deja in Tulcea.

Anul acesta ne-am propus sa nu mai mizam pe bafta traditionala si sa incercam sa ne bazam pe inspiratie, echipament, momeli de calitate si nu in ultimul rand, pe  experienta. Asta pentru ca totusi pentru unii dintre noi, se implinesc ceva ani de cand  tulburam apele deltei si nu mai putem spune ca mergem doar la noroc.

Drumul si situatia de la fata locului ne dadeau sperante ca anul  asta  chiar il rupem. Ca sa ne intelegem din capul locului, trebuie sa spun ca anul acesta a fost mult mai bine decat anul trecut! Inca din prima zi am prins mai mult peste decat am prins tot « sejurul«  trecut, la Dunavat.

E ceva, nu?!

Am inceput cu somotei si am terminat cu stiuca. Printre capturile noastre s-au regasit si platici, rosioare si caras, suficient cat sa simtim si noi ca am fost in Delta, la pescuit si mare cat sa afli cuvantul drill.

Stiu, altii prind crapi cat casa si stiuci mai lungi decat barca, insa la noi anul asta n-a muscat !

De fapt, la nimeni din zona nu a intrat vreo captura notabila.

Partea buna anul asta (si distractiva as zice eu) a fost ca am inchiriat barca fara barcagiu, adica am fost de capul nostru. Bine, trebuie sa recunosc ca nu am reusit sa o manuiesc asa cum ma asteptam si imi doream, insa l-am avut pe maestrul Buka zis « Lipoveanu’ » la carma si totul a fost bine. Totusi barca asta  era mai mare decat cadita pe care am condus-o eu asta primavara.

O bila alba a reprezentat-o si cazarea, care a fost de exceptie !

Acelasi lucru il pot spune si despre servicii, deloc scumpe si poate chiar prea bune pentru niste bieti pescari ca noi.

Aici la Mila, desi nu esti pe “continent” ca si Dunavatul, preturile sunt mai mici, la cazare, la mancare, la ora de mars, la inchiriat barca … la tot. Este un loc mult mai salbatic si aventuros, lucruri ce recomanda Mila drept o destinatie perfecta pentru pescuit !

Sa nu mai spun de crasma din sat, unde o bere costa 2 lei iar suta de Sankt Petersburg 6 lei.

In concluzie, anul acesta a fost bine din toate punctele de vedere. Singurul neajuns ar fi ca doar reteaua Cosmote are semnal in zona, altfel totu’ bine.

(Am uitat de icre…dementiale!)

Asa ca, sa v-o traga la fund si sa ne vedem cu bine la anu’.

P.S. toti pestii au fost eliberati🙂

Lasă un răspuns

