Pavel la Cheia

Iata ca dupa 3 luni si ceva a venit vremea sa mai iesim si noi din nou din Bucuresti. Motivul pentru care am intrerupt calatoriile a fost unul intemeiat si destul de serios, venirea pe lume a lui Pavel. Cum acum baiatul tocmai a fost crestinat si au trecut si cele 6 saptamani in care doctorul ne-a recomandat sa nu plecam cu el, am planificat o iesire la munte. Unde altundeva puteam sa mergem daca nu la Cheia. Cunoastem prea bine locul ca sa avem surprize, astfel ca singura necunoscuta era cum cum se va comporta Pavel acolo. 

Am facut o lista A4 cu ce trebuie sa luam la noi, apoi am trecut la impachetat ca mai apoi sa fie nevoie de fix 3 drumuri ca sa duc totul la masina, aici incluzandu-l si pe maestru’ care trebuie purtat cu grija in brate, altfel se tulbura🙂.

               pc1 pc2 pc3

Pe drum s-a comportat foarte bine doar ca a fost nevoie de un pit stop la Ploiesti pentru refill. Deocamdata are rezervorul mic si nu-l tine mai mult de cateva ore, mai tarziu sper sa fie mai bine.

In  total am facut 4 ore desi drumul normal  nu ar fi trebuit sa ne ia mai mult de 3. Ajunsi la Cheia am descoperit ca desi toretic ar fi trebuit sa-i fie foame, nu era interesat de “sursa de hrana”, fiind mai mult preocupat sa observe atat cat putea si el imprejurimile. Gata, am zis, asta e semn bun, insemna ca ii place. Si intr-adevar asa a fost,  i-a priit iesirea la Cheia.

Aerul curat si tare l-a linistit si am reusit si noi sa avem 3 zile de relaxare totala departe de caldura sufocanta din Bucuresti. La Cheia era atat de bine si placut incat noaptea am avut nevoie si de paturi fiind destul de racoare.

                pc4 pc5 pc6

Am facut turul orasului, l-am dus la manastire si chiar l-am plimbat prin padure cu riscul de a  dezmembra caruciorul.  Am stat cateva ore si la iarba verde in padure, moment in care a servit masa si apoi a tras un pui de somn dupa care l-am invitat la o sedinta foto in familie. Rezultatele le puteti admira printre randuri.

Bineinteles ca au fost necesare cateva reparatii minore la carucior , mai ales in ceea ce priveste geometria rotilor care incepusera sa scartie si sa merga fiecare in alta directie, pentru ca se pare ca nu a fost conceput pentru orice teren. Oricum s-a descurcat admirabil pe poteca si nu numai.

             pc7 pc8 pc9
Cum toate lucrurile frumoase se termina mai repede decat cele urate a trebuit din pacate sa ne intoarcem si acasa. Pe drumul de intoarcere, care de data asta a durat doar 3 ore, Pavel, a dormit neintors. A mai chitait el de vreo doua ori, probabil a visat vreun biberon gol J), dar altfel nu am avut probleme pe drum.

M-am simtit minunat la Cheia cu familia, Pavel a avut grija sa ne binedispuna tot timpul, fetele si mutrele pe care le face chiar si atunci cand e suparat sunt fantastice J. Vorba aceea din reclama cu Matercard, priceless.

Acum ca am vazut ca-i place, ne-am propus sa mai iesim o data la inceputul lui septembrie, tot la munte, cand poate vom aborda o poteca mai lina pentru un traseu mai lung si poate vom fi si insotiti de prieteni sau familie. Marea o pastram pentru la anu’ chiar daca ni s-a rupt buza dupa ea.

                pc10 pc11 pc12

Planuri sunt multe insa deocamdata trebuie sa mai asteptam putin sa mai creasca baiatu’… dar de la anu’, tineti-va!

                pc13 pc14 pc15

3 Răspunsuri to “Pavel la Cheia”

  1. tata Says:

    super tare ………………o familie frumoasa …….la mai multe iesiri

  2. geoidul Says:

    mersi tata🙂

  3. 2010 in review « Says:

    […] The busiest day of the year was August 17th with 317 views. The most popular post that day was Pavel la Cheia. […]

Lasă un răspuns

