Kalimera

Am reusit sa ajung in Grecia de 2 ori pana acum si de fiecare data mi-a placut chiar daca am fost in bine cunoscuta statiune “Paralia Katerini”, unde intalnesti romani la tot pasul, iar limba neoficiala este normal romana. 2005 si 2006 au fost anii in care ne-am bronzat pe litoralul grecesc lasandu-l pe al nostru doar pentru weekend-uri. De fiecare data am fost cu autocarul si a fost groaznic mai ales in primul an cand aerul conditionat s-a stricat la intrare in Giurgiu, astfel ca pana in Grecia am mers fara (:.

Au fost singurele ocazii cand ne-am lasat pe mana unei agentii de turism. Nu pot sa spun ca regret insa nici extraordinar nu a fost, ma refer aici la servicii. Pana la urma tot pe cont propriu e mai bine.

Despre Grecia am numai cuvinte de lauda, o tara frumoasa cu oameni  cumsecade si primitori, dar in acelasi timp cocheti si plin de tabieturi.

Litoralul, cel putin pentru ca acolo am fost, este exceptional, plaje curate si statiuni cu toate facilitatile la indemana. Poti usor sa te plimbi dintr-o statiune in alta sau chiar sa faci mici excursii in orasele apropiate folosind reteaua de transport local cu costuri reduse.

Pe langa statiunea in care am locuit, am mai vizitat si Complexul Monahal Meteora (ceva superb), Insula Skiathos, cu a ei renumita plaja unde poti vedea pestisori colorati inotand pe langa tine (aici am fost si in 2005 si 2006), orasul Katerini, Pestera Sf Parschiva si orasul Salonic, unde am petrecut aproape o zi, timp in care am vizitat mai multe obiective turistice si bineinteles magazine, dar si stadionul celor de la Iraklis Salonic unde antrenor la momentul respectiv era Ilie Dumitrescu (avantaj pentru mine).

Mie mi s-a parut ok si statiunea insa gusturile nu se discuta,oricum la momentul respectiv nu mai vazusem alta statiune din afara tarii ,asa ca recunosc, am fost impresionat.

Aveam si o taverna preferata unde mancam, la care servea un albanez ce stia aproape la perfectie limba romana si cu care ne-am imprietenit pe parcursul celor 2 vizite. Mancarea era foarte gustoasa si intotdeauna primeam desert gratis. Nu pot sa uit Gyros Pita care m-a curerit si pretul mic la bere pe care-l practicau in statiune, beam numai Amstel.

Mai sunt destule de vazut in Grecia (prea multe chiar) drept pentru care imi doresc neaparat sa revenim si nu doar pentru litoral. Raportul calitate pret e unul excelent si tinand cont de conditiile si serviciile care sunt la noi merita si mai mult.

                Gr1 Gr3 Gr4
                Gr5 Gr7 Gr6
                Gr9 Gr8 Gr10
                Gr14 Gr12 Gr13
                Gr15 Gr18 Gr17
                Gr16 Gr19 Gr20
                Gr21 Gr22 Gr23
                          Gr25 Gr24

Lasă un răspuns

