Uraaa,sunt tata!

Gata, s-a intamplat!

Dupa o asteptare de 9 luni, timp in care am trecut prin toate starile posibile (mai putin deprimat, nu le am eu cu asa ceva), mi-am schimbat intr-o mare masura viata cotidiana si mi-am rearanjat prioritatile a venit si momentul mult asteptat.

 Joi, 3 Iunie 2010 la ora 08:05 a venit pe lume Pavel Georgian Ilie cantarind 4.010 Kg si masurand 54 de cm.

Timpul cat am asteptat pana sa pot sa-mi vad baiatul si pe mama lui a fost parca o eternitate. Nu pot sa descru prin ce am trecut, cert este ca orice mi-ai fi spus nu intelegeam nimic, eram in alta lume, doar a mea. Tresaream la orice chestie si nu intelegeam de ce dureaza atat de mult (de fapt nu a durat deloc mult, in 40 de minute de cand a intrat Ana in sala l-am si vazut) pana sa-mi vad copilul. Imi facusem o gramada de scenarii in cap pentru momentul respectiv insa acum ma bucur ca a trecut si ca amandoi sunt sanatosi si langa mine acasa.

 

                                                                                           Roman ca bradu’ ce sa mai!

Acum a implinit deja o saptamana, creste pe zi ce trece iar noi ne dezvoltam calitatile de parinti in functie de necesitati. Intr-o saptamana pot sa spun ca am experimentat deja statul treaz toata noaptea, jonglerii cu biberoane, tainele nebanuite ale pampersului, oracaieli interminabile, plimbari cu caruciorul si bineinteles multe momente de bucurie, unele chiar de cascadorii rasului.

Oricat de greu ar parea, mie unul mi se pare minunat sa fi parinte, este un dar de care trebuie sa profiti la maxim. Sentimentul care te incearca atunci cand il tii in brate la piept si el isi gaseste cea mai confortabila pozitie la tine, e de nedescris, ceva mirific.

Vreau sa multumesc din inima prietenilor si parintilor pentru ca au fost alaturi de mine  si de noi in aceste momente indiferent cum s-a manifestat aceasta sustinere din partea fiecaruia. Bineinteles, ii multumesc minunatei mele sotii pentru ca mi-a daruit un fiu.

Acum va las pentru ca trebuie sa ma intorc la datorie,  ma cheama Pavel!

P.S. pana vom putea sa calatorim va mai dura ceva asa ca va doresc rabdare si inspiratie!

2 Răspunsuri to “Uraaa,sunt tata!”

  1. Cristina Says:

    Felicitari inca o data dragii mei! Ma bucur de bucuria voastra! E cu adevarat un copil minuntat ce a aparut din dragostea imensa dintre tine si Ana! Stiu ca Pavel e implinirea voastra cea mai de pret ca si cuplu asa ca va doresc sa va bucurati de el si cu el multi multi ani de acum inainte! Si de ce nu…sa ii faceti si o surioara…:)

  2. geoidul Says:

    Multumim Cristina, pe viitor asteptam sa ne urmati!

Lasă un răspuns

