Rugby, nu fotbal!

Sambata trecuta, inspirat de filmul Invictus (super film) dar si de vremea primavarateca de afara am fost la al 3-lea meci de rugby din viata mea.

Un meci ce a adus fata in fata echipa Romaniei si cea a Georgiei, echipa care pana acum din cate am inteles eu ne cam batea ori de cate ori ne intalneam. De data asta a fost insa altfel, am castigat noi cu 22-10 in urma unui meci disputat.

Mi-a placut foarte mult si o sa mai merg la meciurile echipei nationale. Macar la rugby castigam si noi, iar oamenii aia chiar se dedica trup si suflet. Doar cand ma gandesc la gramezile si la auturile batute din dreptul meu ma trece un fior rece pe spate, cand imi aduc aminte de trosniturile care se auzeau. Parca erau doi cerbi in perioada imperecherii, asa se auzea cand se forma gramada.

Plus ca intrarea nu costa deloc mult si publicul pare mai civilizat decat la fotbal!

M-am uitat putin si prin presa dupa meci sa vad ce viata extrasportiva au jucatorii (ca o comparatie cu cei de fotbal) si in afara de cadoul frumos pe care capitanul nationalei, Socol, i l-a facut unei admiratoare cu care a iesit la masa de 8 Martie altceva nu prea am gasit.

Hai stejarii!

                                DSC_1829
                      DSC_1841 DSC_1849
                      DSC_1857 DSC_1903
                      DSC_1918 DSC_1944
                                DSC_1977

Poze: Mara&Cosmin

4 Răspunsuri to “Rugby, nu fotbal!”

  1. skaman Says:

    da man, nu trebuie sa-mi multumesti ca ti-am deschis ochii in privinta asta😉 :)) :)) !

  2. geoidul Says:

    cata modestie :))

    Mersi man!

  3. skaman Says:

    man, doar stii modestia e pentru oameni mediocrii :):)

  4. adrianeugen Says:

    Salut , tare articol as vrea sa ti ofer un link exchange , eu am site de de sport in care vorbesc foarte mult de rugby,inclusiv am si rezumate video:D.te astept sa vezi link ul meu😉 Bafta : http://badaradrianeugen.wordpress.com sau yahoo : adi_2006_eugen@yahoo.com .Multumesc mult chiar te astept sa vezi noile rezumate din cele mai tari campionate de rubgy din europa😉

Lasă un răspuns

