peluza mea

…si pentru ca in sfarsit Piturca a plecat de la carma nationalei, am zis ca nu ar strica sa vad si eu live cum se misca echipa Romaniei sub comanda noului selectioner.

Ce am vazut la televizor mi-a placut, insa cum din tribuna (in cazul de fata peluza) se vede altfel, am ales sa merg la meciul cu Austria din Ghencea. Aveam antrenor nou, aveam o revansa de luat asa, ca ma gandeam eu ca o sa fie frumos. In primul rand, biletele mult prea scumpe, 25 de lei la peluza, mai ales ca meciul nu avea cine stie ce miza si nici Austria nu e vreo super putere, dar deh…federatia nu se dezminte niciodata.

Terenul vazut de aproape arata mult mai rau ca la televizor chiar si „manjit” cu vopseaua-minune. Se pare ca totusi a fost de calitate, din moment ce mingile nu s-au inverzit.

Daca imi aduc bine aminte, au fost vreo 7000 de spectatori pe un stadion de 27,577, concentrati mai ales in zona tribunelor. Eu am ales sa stau in peluza Sud si bine am facut! Fiecare dintre noi (am fost cu „Partidul” si cu cativa simpatizanti) era sef pe cate un rand – asa multa lume a fost la meci.

Pozitionarea mea in peluza m-a ajutat sa-mi dau seama cat de „nepriceput” este Marica cand vine vorba de o finalizare unu’ la unu’ … unu’ la un milion (vorba cantecului). Ca nu as putea sa joc la nivelul la care joaca el sunt de acord, dar ca in locul lui eu nu as fi ratat din pozitia aia, nu poate sa ma contrazica nimeni. Noroc cu Gigel Bucur care desi nu este foarte inalt, a reusit s-o bage „in ate” cu capul.

Per total meciul nu mi-a placut, a fost lipsit de faze bune si m-au cam enervat Codrea, Sapunaru si mingicarul de Cristea, care seamana perfect cu Dica – alearga in reluare adica.

La Piatra Neamt zic pas, e prea departe, dar sper totusi ca baietii sa ma faca sa-mi para rau ca nu m-am dus. Tare as vrea sa mai vad un meci din ala in care doar Gica Popescu inscria cate 2 goluri din postura de fundas central sau mijlocas.

 Hai Romania!

P.S.: inainte de meci, colegii de ‚partid’ m-au tarat pana la Favorit pe jos, sa mancam o shaorma de la Maverik, lucru ce s-a dovedit a fi o proasta alegere pentru ca nu mi-a placut deloc … cica am nimerit eu intr-un moment prost
                     fotbal1

2 Răspunsuri to “peluza mea”

  1. skaman Says:

    man, vezi ca ai stat la Peluza SUD !!!

Lasă un răspuns

