Manastirea Brancoveanu

A fost pur si simplu o intamplare faptul ca am ajuns la manastirea Brancoveanu!
Brancoveanu1
Fiind in zona, am zis ca nu ar strica sa o vizitez, mai ales ca era la o aruncatura de bat fata de pensiunea unde am stat in Sambata de Sus, cu ocazia teambuilding-ului anual al companiei pentru care lucrez.
Brancoveanu2
Nu o sa-mi dau prea mult cu parerea despre ce am vazut, pentru nu sunt expert in arhitectura sau pictura si nici in viata monahala, insa pot sa spun ca vizita a fost placuta ochiului.
Brancoveanu3
Cel mai mult mi-a placut coridorul cu coloane unde se afla si mormantul lui Constantin Brancoveanu.
Brancoveanu4
Un coleg de munca mi-a oferit aparatul lui sa fac o poza (eu nu l-am avut la mine) si vreau sa spun ca sunt foarte incantat de ce a iesit.
Brancoveanu5
Am facut cateva poze cu telefonul, mi-am astamparat setea,  m-am plimbat putin prin curtea manastirii, desi nu prea aveai loc ca era foarte aglomerat, fiind duminica si cam asta a fost toata vizita mea la manastire. Nici macar nu am intrat in biserica …poate data viitoare.

Lasă un răspuns

