RO-mania 2009

Campul National RO-mania 2009 a insemnat pentru mine inca o ocazie de a lucra alaturi de prieteni dragi, pentru o alta activitate de succes.

                                 Suncuius1

Locatia campului a fost aceeasi ca si in 2006, adica localitatea Suncuius din judetul Oradea. La cat de frumoasa este zona si in ce relatii bune suntem cu autoritatile locale si cu cei de la Salvamont Bihor, era si pacat sa schimbam locul.

                                 Suncuius2

Anul acesta am avut putin peste 100 de participanti, veniti din toate zonele tarii, precum si un grup de 24 de cercetasi francezi.

                                 Suncuius3

Activitatile au fost ca si in 2006 la inaltime si au facut furori printre participanti!

Am reusit sa asiguram participantilor: toalete ecologice, spalator, dusuri si pubele pentru gunoi, adica niste conditii chiar OK, chiar daca, la un moment dat, budele au inceput sa puta si la dusuri era coada.

                                 Suncuius4

Raftingul a fost iar la mare cautare, dar nici celelalte ateliere nu au fost ocolite. Eu unul, am parcurs de doua ori traseul, prima data avand norocul sa prind raul umflat si sa ma dau super bine!

Mi-a mai placut mult si atelierul de oina, care chiar m-a prins bine (bine, nu atat de mult ca pe Fane) desi nu mai jucasem niciodata!

                                 Suncuius5

Vremea, din pacate (putin ploioasa pe alocuri) nu ne-a permis sa ne desfasuram toate activitatile programate pentru seara, insa am compensat cu alte activitati la fel de interesante.

                                Suncuius6

Din punctul meu de vedere, campul a fost o reusita (nici nu se putea altfel)!

De asemenea, m-a bucurat faptul ca experienta echipei de organizare si a Staff-ului, acumulata de-a lungul anilor, s-a simtit in organizarea si desfasurarea campului.

                                Suncuius7

Si cum poate toata lumea deja se intreaba cand va avea loc a treia editie, cred ca cel mai sigur aceasta va avea loc in 2012, avand in vedere ca perioada dintre prima editie si cea de anul acesta a fost de 3 ani.

                                 Suncuius8

Mai trebuie sa mentionez ca drumul pana la Oradea si inapoi l-am parcurs cu trenul, la cuseta, lucru ce mi-a placut la nebunie! La intoarcere, am facut si o scurta oprire in Cluj, in asteptarea trenului, suficient insa cat sa “gustam” putin din frumusetea orasului.

                         Suncuius1'

La asta, lasa aia

Lasa munca, lasa oaia

Las-o si pe magaoaia

Ca sa-nceapa harmalaia

 

…RO-maniaaa

Un răspuns to “RO-mania 2009”

  1. 14 Romania – Martie 2010 « Says:

    […] loc in care ne-am oprit a fost la Dej unde ne-am intretinut pret de un ceas cu bunul nostru prieten Dani 10. Am fi vrut noi sa vizitam si salina insa din cauza zapezilor era coada de camioane la incarcat […]

Lasă un răspuns

