aceasi portita

… si pentru ca anul acesta am ajuns iar prin locuri deja umblate, nu puteam sa nu mergem si la Gura Portitei. De data asta, in schimb, am fost gasca mai mare si am stat si mai mult, 7 zile fata de 4 anul trecut.
                                 Portita5

 Nu am gasit nimic schimbat, doar putin mai multa lume si preturi mai mici la bere.
                                 Portita3

 Am fost iar la pescuit, ne-am plimbat cu hidrobicicleta pe niste canale, am facut multa baie (si ziua si noaptea), am jucat mafia si bineinteles ca ne-am bronzat cat pentru un an (chiar si Ana). Noaptea a fost mai misto baia, din cauza siliciului care crea senzatia ca apa este fluroscenta.
                                Portita1

 Am facut si un foc meserias in ultima seara, seara in care ne-au “vizitat” si mistretii. Pacat ca nu am reusit sa-i fotografiem, pentru ca erau cat niste vitei de mari.

Preventiv, mi-am construit o bata, care se pare ca a functionat, avand in vedere ca nu ne-au mai vizitat in noaptea aia (de frica, zic eu :)).

 Altfel totu’ bine,
                             Portita2

… pozele sunt opera lui SkaMan

3 Răspunsuri to “aceasi portita”

  1. swan Says:

    nisipul, cel putin cel de la mare, mai exact de la portita, e CaCO3, nu siliciu😀

  2. geoidul Says:

    … eu vb de siliciu de unde nisip😀

  3. Tur de weekend « Says:

    […] de weekend By geoidul Dupa doua saptamani de stat/calatorit numai in gasca, am zis ca ar fi cazul sa petrecem putin timp doar noi […]

Lasă un răspuns

