Enisala

Cum de 1 Mai am preferat sa merg in Vama, declinand oferta de a merge intr-un tur al cetatilor din Dobrogea, dar mai ales pentru ca rapida ce ne-a dus din Sfantu’ la Tulcea, a plecat la ora 7 dimineata si a ajuns la 8:30, am hotarat sa mergem la cetatea Enisala.

Am facut un research mic pe internet, am dat cateva telefoane si am aflat exact unde trebuie sa ajungem.

Din Tulcea am ajuns imediat in Babadag si de aici, dupa ce ne-am invartit putin, am reusit sa gasim drumul spre Enisala.

Peisajul in zona este intr-adevar de basm, te simti de parca ai calatori in timp.

Cetatea in sine nu mi s-a parut extraordinara, este prost intretinuta si deloc restaurata.

Practic, in interior nu ai ce vizita, dar vazuta de afara, cetatea te impresioneaza si asta mai mult din cauza asezarii si a peisajului.

M-am bucurat totusi ca am gasit si eu cateva resturi ceramice in interiorul cetatii. Nu sunt sigur daca sunt autentice, dar imi doresc sa fie asa.

Exista si o taxa de intrare in valoare de 2 lei, primesti si bon iar doamnele si domnisoarele primesc o vedere cu cetatea in loc de bilet (doar daca doresc).

               Enisala1 Enisala2 Enisala3
               Enisala4 Enisala5 Enisala6
                                    Enisala7

Un răspuns to “Enisala”

  1. levrone Says:

    Am fost si eu la Enisala in urma cu vreo 3 luni … cum spui si tu imprejurimile sunt super😀. Era fain sa fi prins un apus acolo … cetatea o stiam sub numele de Heraclea din localitatea Enisala insa acum vad pe wikipedia ca tot Enisala se cheama :- ??

Lasă un răspuns

