Sfantu’

Weekend-ul trecut (mai exact, de joi pana duminica) am reusit sa ajungem iar la Sf. Gheorghe, in Delta Dunarii, cu ocazia sarbatoririi bunului nostru prieten Adi.

De data asta, ne-am axat mai mult pe plaja si baie decat pe pescuit cum faceam in alti ani. A fost totusi si foarte cald pentru peste si tocmai bine pentru scaldat si bronzat.

Sfantu’ arata exact ca in 2007, cand am fost ultima oara, nici o schimbare majora, poate doar aparitia unui nou trocarici, care te duce si te aduce de la plaja.

Campingul “Delfinul” arata ca si cum ieri ar fi fost inaugurat, desi asta se intampla in 2005. Totul inca arata impecabil, semn ca cel care detine acest camping, este un om serios, cu bun simt si responsabil. Doar mancarea a scartait putin din cauza ofertei reduse.

Si ca sa nu spun ca am ajuns la Sfantu’ si nu am bagat si eu batul in balta, am tras si o sesiune de pescuit, alaturi de o fosta campioana nationala de juniori. Capturile nu au fost mari sau impresionanate si s-au intors in balta in cel mai scurt timp.

Ar mai fi de spus si faptul ca de data asta am ales sa parcurgem distanta dintre Tulcea si Sf. Gheorghe cu o nava rapida si nu ca pana cum cu nava clasica (pasagerul) de la Navrom.

Un drum care pana acum dura 4 ore si jumatate, l-am facut intr-o ora si jumatate. Diferenta de pret nu este foarte mare si conteaza enorm cateva ore in plus in Delta.

A fost un mini-concediu foarte placut, mai ales prin prisma faptului ca l-am petrecut alaturi de prieteni foarte dragi. Vremea a tinut si ea cu noi, mai putin seara, cand am fi avut nevoie de mai mult vant pentru a scapa de tantari. Tantarii au fost pana la urma singura “pata neagra” a concediului.

Anul acesta as fi vrut sa incerc o masa in sat la localnici, sau o plimbare cu barca pe canale, insa am renuntat din considerente financiare..poate la anu’.

Sf. Gheorghe pana la urma, este un loc special, in care de fiecare data ma simt excelent, poate si pentru ca nu ajung foarte multi oameni acolo si mai mult decat atat, nu ajung cu masina, lucru care pe multi “dubiosi” ii descurajeaza … si pe mine ma bucura!

Trebuie doar sa avem grija sa nu afle Gojira ca ne place si Vama!

              Sfantu1 Sfantu2 Sfantu3
              Sfantu4 Sfantu5 Sfantu6
              Sfantu7 Sfantu8 Sfantu9 

              Sfantu10 Sfantu11 Sfantu12

Lasă un răspuns

