Turnul Alb

Pentru ca de Paste am fost iar la Cheia si am stat fix 3 zile am zis ca nu ar fi rau sa tragem o fuga si pana in Brasov, oricum in Cheia am mai spus-o posibilitatile sunt limitate si de mine deja epuizate. M-am gandit sa urcam putin la Tampa, sa vedem Piata Sfatulului, sa mancam ceva dulce si apoi sa ne intoarcem iar la gratarele noastre.

TA1

Si cum multe din obiectivele Brasovului le vazusem deja si nu aveam nici prea mult timp la dispozitie mi-am zis ca cel mai accesibil obiectiv este  Turnul Alb, il zarisem de sus de la Tampa si mi-a facut cu ochiul. Mai citisem eu una alta despre el asa ca m-am hotarat sa arunc o privire mai deaproape.

TA2

Poti ajunge la el si cu masina urmand drumul ce duce in Poiana Brasov dar se poate ajunge si pe jos urcand o scara lunga (ce pleaca de jos din oras – Bastionul Graft)  ce te duce exact la baza turnului.

TA3

Turnul Alb face parte din vechiul sistem de aparare al Brasovului ce mai cuprinde printre altele

Nu am intrat sa-l vizitez pentru ca nu aveam foarte mult timp ci doar l-am admirat de afara. Turnul arata inca foarte bine, nu prezinata urme de distrugeri sau altceva, este intretinut bine si se pare ca se fac bani frumosi cu el avand in vedere numarul de turisti care–l viziteaza.

TA4

Numai cat am stat eu acolo, desi ploua, cred ca au urcat vreo 20 de persoane … asta in vreo 25 de minute.

Sper ca in curand sa ajung sa vad si restul turnurilor, portilor si bastioanelor din Brasov pentru ca intr-adevar ai ce admira si fotografia.

Z1

Lasă un răspuns

