Vama Veche, aia noua

La fel ca si in ani anteriori am ales sa ne petrecem mini vacanta de 1 Mai in Vama Veche … rau am facut. Daca pana anul acesta am tot sperat ca ceva o sa schimbe si o sa fie mai bine, ei uite ca acum fost si mai rau.

Lasand la o parte pista de biciclisti si cea pentru pietoni de-a lungul falezei unde parereile sunt impartite legate de utilitatea si estetica Vama 2009 a insemnat multa mizerie si dezmat. Oamenii mai “jegosi” ca anul asta n-am vazut de cand merg eu in Vama. Parca ar fi refulat o conducta si toate deseurile au ajuns in Vama.

VV1 VV2 VV3

Cred ca supararea mea este alimentata si de faptul ca concertul mult asteptat al celor de la Suie Paparude a  fost un fiasco total. Pana la urma si pentru ei venisem in Vama si dupa concertul de anul trecut care a fost fenomenal ma asteptam la ceva pe masura … mai ales ca Bean are mai multa miscare scenica decat Junkyard.

VV4 VV5 VV6

Oricum noi ne-am simtit bine ca de obicei, a trebuit doar sa ne bagam in “bula” nostra si sa-I ignoram pe ceilalti. Anul asta am schimbat si vestita pensiune “Ariciul” sau mai bine cunoscuta sub numele de “La olteni” cu ceva mai decent (adica baie in camera, pereti din beton, curat, etc.) si mai la strada, exact langa biserica🙂.

VV7 VV8

Altfel Vama a insemnat revederi multe, mancare proasta in general si buna pe alocuri, multi aburi, nisip in pantofi si distractie noaptea.

Lasa, ca la anu’ imi face eu Vama mea unde o sa se intre doar cu CV si recomandare!

2 Răspunsuri to “Vama Veche, aia noua”

  1. Petrvs Says:

    Şi când te gândeşti că şi lacul IOR a fost o baltă, Cocioc mai exact … parcă îţi dai seama că nici Vama n-are cum să scape neschimbat!

    Unii or să plece, alţii or să vină să descopere paradisul pierdut.

    Concluzia: „Uite, fratele meu, ce de tâţe!”🙂

  2. Vântul din Vama Veche … | Ghid Turistic Digital 2.0color: #006400; Says:

    […] zi … că deh, trebuie să simţi spiritul rebel. Mizerie şi dezmăţ fără limite cum bine spune amicul […]

Lasă un răspuns

