Romania-Serbia

Chiar daca la ultimul meci al nationalei nu au reusit sa ma impresioneze cu nimic am zis ca totusi sa le mai accord o sansa ….degeaba.Am batut atata drum cu trenul pentru nimic.

Atmosfera la meci a fost interesanta, condimentata pe alocuri de rabufnirile fanilor sarbi, in rest lume multa colorata (in rosu, galben si albastru bineinteles). Aproape ca si eu aratam a clovn in tentativa mea de a ma bucura la nou succes important al nationalei.
CT1
Iarasi degeaba, meciul abia daca l-am vazut din cauza locurilor pe care le-am avut dar in schimb am inghetat ca un …… (stiti voi ce). Cand am intrat intr-un loc incalzit dupa meci simteam ca-mi cad urechile de durere.

N-am sa comentez meciul pentru ca deja a trecut prea mult timp de atunci dar puteti citi o parerea obiectiva (la cald as spune eu) despre meci daca va aruncati un ochi aici.

Weekendul, pentru ca am ramas o noapte in Eforie Sud, a fost salvat de vizita in Vama Veche (trebuia neaparat sa vad ce ma asteapta) de de a doua zii si plimbarea pe faleza Constantei cu o scurta vizita la cazinou.
CT4 CT3 CT5
CT6 CT7

Imi doresc din tot sufletul ca noul antrenor sa “transforme” reprezentativa noastra in echipa pentru care, desi minor la vremea respectiva, petreceam noptile la Universitate si pe strazi aproape plangand de bucurie.

Hai Romania!

Lasă un răspuns

