Bateria 9-10

Dupa ce anul trecut mi-am petrecut mult timp pe forumul motociclism.ro unde baietzii la sectiunea “Timp Liber” vorbeau despre sistemul de fortificatii al Bucurestiului dar mai ales despre tuneluri si multe altelele din subsolul Bucurestiul de acum si de alta data, mi-a venit iar pofta sa merg la un fort / baterie.

Acum multi ani eram sef la explorat forturi si baterii din sistemul de fortificatie al capitalei, sistem care pana la urma nu a folosit la nimic, nemaifiind folosit dupa constructia lui din cauza “progresului”, mai exact spus s-a dovedit ineficient in fata noilor arme si tehnici de lupta descoperite. Preferata mea dintre toate acestea era BateriaTunari pentru ca aici aveai posibilitatea, in primii ani de explorare ,sa practici si “vaslitul”, bateria fiind foarte mult timp inundata. Barcile le confectionam din polistiren recuperat din vagoanele frigorifice care rugineau pe calea ferata in imediata apropiere a fortului. Mai tarziu s-a transformat in panou de catare si in paralel in bordel pentru tiristi.

Ce vremuri!

Si cum pofta vine mancand la mine a venit la un pahar cu baietii sambata noaptea.

Dupa ce am format echipa si am stabilit ultimele detalii ale expeditiei cu baietii, ,dimineata pe la 12:00, am hotarat sa plecam in explorare. Bateria aleasa a fost una aproape de casa la care eu oricum nu mai fussesem. Bateria 9-10 din apropierea autostrazii soarelui adica la cativa km de casa mea. Ne-am documentat putin pe net, am luat niste lanterne si alte chestii de trebuinta la noi si dusi am fost.

Am ajuns acolo dupa ce am luat metroul pana la statia de “Soseau de centura” si apoi am mers perpedes inca vreo 3 km care de fapt s-au transformat in vreo 7 pentru ca am ratat locul din prima incercare. Eu traiam cu impresia ca bateria este pe stanga cum te duci spre Constanta dar de fapt ea era pe dreapta. Dupa mai multe telefoane, orientari si intrebari in teren am reusit sa o gasim si soarele a rasarit iar pe strada noastra.

Bateria este foarte bine camuflata de podul langa care se si afla si de o constructie ciudata din fata ei, care oricum nu stiu ce reprezinta sau la ce a folosit. Ce e misto aici este ca nu gasesti paznici, garduri, caini sau mai stiu eu ce, ci doar mult gunoi.

Citisem pe net ca aici s-au tinut petreceri si inca se mai desfasoara partide de paint ball. Urmele acestor petreceri sau a partidelor de paint ball se gasesc peste tot in baterie, graffiti pe pereti, pahare de plastic cat cuprinde sticle goale.

Bateria se afla inca intr-o stare buna, poate fi vizitata fara nici un pericol major insa ai nevoie de ceva lumina si incaltari mai sanatoase pentru a putea razbate printre gunoaie.

Dupa ce am admirat-o putin pe dinafara am dat un tur complet prin toate cotloanele accesibile si vizibile. Cunoscand celelalte baterii  am putut sa strabat pe aceasta fara nici o problema. La un moment dat din cauza similaritatilor aveam impreisa ca sunt in bateria mea de suflet calare pe “Amiral”.

Nu pot sa spun ca am vazut ceva extraordinar aici pentru ca in general toate arata cam la fel si nu spun prea multe.

bateria11 bateria12
bateria13 bateria15 bateria14
bateria16 bateria17 bateria18
bateria19 bateria110 bateria111
bateria112 bateria113 bateria114

3 Răspunsuri to “Bateria 9-10”

  1. Alex Says:

    Constructia ciudata din fata este un poligon de trageri, dezafectat…

  2. anonim Says:

    este bantuita ! tocami ce am venit de acolo .. am fost cu niste prieteni .. se aud asi pretutindeni senzatia ciudata ca esti privit .. voci ! ESTE BANTUITA !

Lasă un răspuns

