Barbosu v Cheliosu

sau cum am ajuns eu chelios dupa ce am fost barbos …

Totul s-a petrecut foarte repede, nici macar nu am avut timp sa reactionez. A fost o munca in echipa unde fiecare si-a facut treaba asa cum stia mai bine, eu am am fost ala zgarcit (adica mi-a fost lene sa ma duc la frizer) care am tinut mortis sa ma tund singur acasa ca sa nu-mi strice aia barba la frizerie si „partenerul” meu a  care a dat dovada de multa maestrie … si apoi compasiune🙂.

puteti uita
                           11

… si acum partea cu inainte si dupa  (inainte adica duminica si dupa adica acum 10 minute)

                           12

P.S.  noroc ca-mi creste repede …

4 Răspunsuri to “Barbosu v Cheliosu”

  1. skaman Says:

    deci, se pare ca avem ce bea de 1 mai !!!!! :))))))

  2. Cristian Says:

    frate, Burebista era practic spân in comparatie cu fostul tu

  3. geoidul Says:

    atata perspicacitate ma emotioneaza …

  4. Petrvs Says:

    Chiar asa, nu te-a contractat nimeni pentru reconstituiri?

    Te potrivesti prifilului (http://www.gk.ro/sarmizegetusa/regii/decebal.jpg)!

Lasă un răspuns

