Live From Buena Vista – The Havana Lounge

Imi propusesem sa scriu un articol mai amplu despre acest concert dar acum retraind la rece nu mai am chef pentru ca m-au dezamagit. Mai mult, imediat dupa concert am auzit de la un amic (avizat tipul spun eu) ca de fapt nu asta era componenta cu care trebuia sa se prezinte trupa la concert si ca „altii”, aia mai buni care nu am mai ajuns si vin prin martie candva, trebuiau sa fii urcat pe scena.

Nu stiu de ce dar nu mi-au mai placut asa mult (spus cat mai frumos cu putinta) ca in 2007 cand i-am vazut pentru prima data, poate si pentru ca acum instrumentistii erau mai tineri decat cei de atunci, iar varsta lui Julio Alberto Fernandez l-a impiedicat sa ne ofere un recital pe cinste.  De data asta aveau cu ei si un copil care nu prea statea locului deloc, zici ca era angajat ca circar si nu ca tobosar, ce ar fi trebuit sa fie. Noroc cu „Marea Doamna a muzicii cubaneze”, Teresa Garcia Caturla care a ridicat toata sala in picioare ca de obicei si a salvat din punctul meu de vedere concertul.

De ascultat am sa-i ascult in continuare pentru ca imi plac, insa la concertul din martie eu nu ma mai duc si da, stiu ca asta este un proiect in care oamenii se mai schimba.

Uite ca desi acum cateva zile il certam pe un confrate din blogosfera pentru ca dadea de pamant cu un film care mie mi-a placut, iar lui nu, tocmai asta am facut eu acum cu concertul asta …

Buena Vista

Lasă un răspuns

