Croatia, parca si Romania

Multe nu mai sunt de spus despre acest meci pentru ca deja s-a scris destul in presa saptamana trecuta. Vreau doar sa-mi prezint si eu punctul de vedere vis a vis de „remarcatii” si „dezamagirile” lui Piti din meciul acesta. Domne, daca Piti dar si presa l-au scos pe Marica remarcatul meciului iar Costea a fost cel care dezamagit dupa cum spun tot ei, eu pot sa va spun ca din tribuna (a-I-a) s-a vazut tocmai invers. Marica a fost praf tot meciul iar Costea a fost cel care s-a zbatut si a incercat sa construiasca ceva desi nimeni nu-i dadea pase pentru ca Marica disperatul cerea el toate mingile, se credea deja Mutu. M-am si enervat cand l-am auzit pe Piti ca-l lauda pe Marica, el nu o fi vazut ca ala pierdea toate mingile si nici o preluare nu era in stare sa faca. Costea practic nu a avut cum sa demonstreze ce stie in conditile in care a primit doar vreo 10 pase tot meciul.

Cam atat am avut de comentat despre meci, in rest lume putina, bere inainte si seminte in timpul meciului.

Un mare BRAVO suporterilor croati care au stiut sa-si incurajeze echipa pe tot parcursul meciului spre deosebire de ai nostri (aici intru si eu fara sa vreau) care erau mai preocupati sa-i injure pe Jiji si Mitica decat sa-si incurajeze echipa nationala.

Romania

Lasă un răspuns

