Gotan Project

La primul lor concert in Romania nu am fost pentru ca nici nu auzisem inca de ei. Nici de data asta nu am stiut ca vin in Romania si ca eu voi merge la concert decat cu 2 saptamani inainte.

Dupa ce am vazut concertul asta imi pare rau ca nu l-am vazut si pe primul. A fost de-a dreptul fabulos, muzica, spectacolul, dansatorii, tot. A fost unul din cele mai interactive concerte la care am luat parte. Chiar daca initial m-au cam enervat cu panza lor care acoperea toata scena si pe care erau proiectate diferite imagini in armonie cu muzica , sfarsitul concertului m-a gasit in picioare aplaudand.

Totusi am remarcat o chestie foarte interesanta, incepand cu ziua imediat urmatoare concertului am ascultat foarte mult muzica lor si in mod special melodiile din concert insa spre surprinderea mea nu sunau la fel, parca nu erau la fel de energice. Aveam impresia ca am muzica data incet si ca de asta mi se pare dar pana la urma mi-am dat seama ca chiar suna altfel.. Este normal sa existe o diferenta intre o cantare live si o inregistrare dar mie parca mi s-a parut ca diferenta este prea mare.

Bineinteles, este parerea mea, ca doar de asta mi-am facut blog … sa pot sa spun ce vreau🙂.

resized_GP1

resized_GP2

Lasă un răspuns

