Moldoveanu, prima oara

Prima mea ascensiune pe Varful Moldoveanu a fost in anul 2000 in luna Iulie. Am plecat in Fagaras cu ocazia juramatului bunului meu prieten Cocos care tocmai se „inrolase” la vanatori de munte … visul lui de-o viata, dar si pentru a cuceri cel mai inalt varf al nostru … era un vis de copil care pana la urma s-a implinit twice.

Gasca atunci a fost una inedita si foarte exotica, plus ca eram si foarte mici, adica eu la vremea respectiva aveam 18 ani iar ceilalti 16 sau 17, doar Mariusica avea ceva mai mult. Dupa ce am asistat la juramantul lui Cocos am luat Trasfagarasanul la picior pana la Balea Lac unde a trebuit sa ne oprim pentru 2 zile din cauza ploii torentiale. Am dormit o noapte in cabana pe holuri cu toti ceilalti care mai stateau la cort si o noapte in fosta cabana Balea Lac care era parasita. Imediat dupa ce ploaia s-a oprit am inceput ascensiunea, traseul urmat a fost Cabana Balea Lac, Saua Caprei, Cabana Podragu (aici am dormit o noapte), Fereastra Zmeilor, Varful Vistea Mare si apoi Varful Moldoveanu.

Pentru intoarcere am ales ca coboram pe Valea Vistea Mare in Victoria (aici am sunat acasa la parinti si am cerut bani prin mandat electronic de la posta) si apoi am facut stopul pana in Brasov de unde am plecat la mare, bineinteles cu nasu’ Partea cu marea este alta poveste asa ca nu v-o impartasesc acum.

Frumoasa aventura cu multe peripetii, am sa amintesc (pentru cunoscatori) doar cateva dintre ele: sosirea lui Mariusica in miez de noapte, intalnirea tot a lui Mariusica cu cainele Salvamontului, pluta si baia de la Valea cu Pesti, familia „de groaza”, primul cetatean de etnie roma din sectorul 5 ajuns pe Moldoveanu, descalecarea din Rapid, etc…

 

Geo_Barosanul_1

4 Răspunsuri to “Moldoveanu, prima oara”

  1. Petrvs Says:

    Amintiri trecute imi vin acum in minte, amintirile tovarasilor de mai inainte …😀

  2. tudor Says:

    cea mai frumoasa aventura pe care am avut-o si implinita cu un succes urias(pentru mine unul) am cucerit MOLDOVEANU la o varsta la care altii habr nu aveau de capul lor, multumesc prieteni, sa speram k vor urma si altele , aaaaaaa si ink ceva DEMULT ASTEPTAM POZA ASTA

  3. robert Says:

    si eu pot spune ca am ajuns pe Moldoveanu la o varsta destul de mica, insa important este ca am ajuns acolo. Bine ar fi ca multa lume sa inteleaga muntele asa cum ar trebui inteles.

  4. Transfagarasan si atat … « Says:

    […] oricum il mai vazuzem de atatea ori in concediile cu parintii sau cu prietenii incercand sa cucerim Moldoveanu si ultima oara anul trecut cand am fost doar cu Ana pana la monumental “Omul de […]

Lasă un răspuns

