Patrice

Luni seara am fost la un concert sustinut de Patrice la Arenele Romane. Trebuie sa spun de la bun inceput ca mi-a placut foarte mult. Tipul chiar stie sa faca show, bine nu numai el si ceilalti componenti ai trupei au fost la inaltine, mai ales basistul J.

A fost misto si pentru ca nu foarte multa lume asculta Patrice sau a auzit de el si din cauza asta audienta a fost una mai selecta as putea spune. Am intalnit si vazut altfel de oameni decat cei pe care ii vezi de obicei la toate tipurile de concerte, cei care merg doar pentru ca vine o trupa mare sau ca au auzit ei ca e cool.

Cred ca a contat foarte mult si pretul biletului (75 lei) in ceea ce priveste numarul de persoane prezente la concert. Din estimarile mele, ochiometrice, cred ca au fost cam vreo 3000 de oameni printre care si eu care s-au simtit excelent.

Ce nu mi-a placut la concert a fost pretul paharului de bere, adica 4 lei un pahar de 0.4l, cam mult as spune eu, fapt care nu m-a impiedicat insa sa “ling” vreo 4 pahare.

Nici acustica arenei nu e una foarte buna, insa asta nu prea a contat foarte mult.

In rest, muzica buna, oameni fericiti si multa, multa distractie.

                     Patrice 2 

               

                     Pastrice 1

Stiu ca pozele nu sunt extraordinare insa nu am avut aparatul cu mine … l-am lasat in masina ,

Un răspuns to “Patrice”

  1. Adevăratul Himself Says:

    o, dar sonorizarea e piatra de hotar pentru un concert reusit sau esuat
    daca nu se auzea decent plecai dezamagit, asa cred ca ai fost doar pretentios

Lasă un răspuns

