Vama Veche

1 Mai muncitoresc, sarbatorit ca de obicei in Vama Veche.

Aceeasi cazare, aceeasi atmosfera … chiar si aceiasi oameni din ani precedenti (chiar si cu aceleasi haine de Vama J).

Mai multe amanunte nu am sa dau pentru ca este lesne de inteles cum ne-am petrecut timpul in Vama, mai ales ca am avut parte si de ceva ploaie.

 

Vreau doar sa ma laud ca am asistat la 2 concerte superrrrrrrrrr tari, Suie Paparude si IRIS. Pentru ca in timpul concertului a plouat si oricum Vama se cam golise, am avut placerea sa ne aflam la 2 metri de scena … adica foarte aproape de “ei”.

 

Si bineinteles trebuie amintit si cel mai mare snitzel vazut vreodata de mine … si mancat.

 

Cam atat legat de Vama Veche,]

 

 

                                 01052008057 SV101464
SV101466 vama08 014 vama08 029 vama08 044
                          01 02
                                       05

Bineinteles ca am aparut si la TV … ne gasiti aici (Video – pe la inceput)

Un răspuns to “Vama Veche”

  1. Vama Veche, aia noua « Says:

    […] Veche, aia noua By geoidul La fel ca si in ani anteriori am ales sa ne petrecem mini vacanta de 1 Mai in Vama Veche … rau am facut. Daca pana anul acesta […]

Lasă un răspuns

