Strongest Man

Surpriza mare astazi la Romexpo!

29 Martie 2008

Am mers acolo cu gandul sa vizitam targul de sport si agrement si asta am si facut, mai mult, am vizitat si targul de turism pentru ca se desfasoara in acelasi timp, plus ca cu biletul (6 lei) de intrare poti sa vizitezi ambele targuri.

In ce-l priveste pe primul sunt putin dezamagit, nu cred ca erau nici macar 50 de expozanti si nimic special … adica ceva care sa-ti capteze atentia… era sa uit, mi-a atras atentia un dus pentru camping (dus mobil), bine mai mult Anei decat mie in rest nimic.

Cel de turism ca de obicei, tone de oferte pentru Grecia, Turcia, Bulgaria si Egypt cate ceva si din celelate tari dar iarasi foarte putine chestii tarii (a dica ceva mai special asa). Singura chestie care mi-a atras atentia a fost o oferta pentru Ucraina, oferta pe care Ana o studiaza chiar acum si care suna foarte bine.

Ideea e ca nu despre asta vreau sa povestesc adica despre aceste doua targuri ci despre un concurs la care am luat parte (ca specatator) si anume Bodypower Strongest Man.

Cunosteam tipul asta de concurs pentru m-am uitat atatia ani la televizor si inca ma mai uit la concursurile internationale insa nu am vazut niciunul live si mai ales la noi.

Concursul s-a desfasutrat intr-un cort imens in fata corpului central din Romexpo si a adunat la start 15 concurenti. 12 romani si doi straini, unul din Serbia (castigatorul de anul trecut) si unul din Slovenia … lucru interesant este ca amandoi vorbeau romana.

Concurentii au avut de trecut prin 5 probe timp de aprioximativ 2 ore.

Din puncul meu de vedere cea mai palpitanta si interesanta proba a fost tractarea unui camion de 7 tone (parca).

Mi-a placut foarte mult felul cum se incurajau mai ales strainii intre ei si hoatararea concurentilor romani de a dovedi ca sunt valorosi si ca-i pot fura locul intai castigat anul trecut de sarb.

Din pacate pentru concurenti romani dar din fericire pentru mine, pentru ca a fost preferatul meu, anul asta concursul a fost castigat tot de sportivul din Serbia.

Oricum arata cel mai capabil de acolo si era si un tip (parca Darko il chema) pasionat de fenomen avand in vedere echipamentul folosit dar si implicarea in concurs … plus ca era un om foarte sociabil si placut .. adica fara fata fioroasa si tatuaje grele.

 

Mai multe despre acest concurs si aceast fenomen o sa va las ca cititi aici ,vreau doar sa spun in incheiere ca mi-a placut foarte mult si ca imi doresc sa mai particip la astfel de evenimente cand vor mai avea loc la noi in tara/oras.

Poate ma inscriu si eu ca tot sunt mare J … cum ar fi “Ursul din carpati” sau “Marele barbos” sau lasa …

P.S. si aseara am fost la Hard Rock Café, sic!!! J

                      SM 1' SM 2'
                      SM 3' SM 6'
                                  HRC

Un răspuns to “Strongest Man”

  1. Andrei Ilas Says:

    Salutare Geo

    Foarte k lumea scris post-ul, la fel ca mai totdeuna..:P.
    Ahh, si da, hard rock chiar e un loc fainutz, acustica cam slabuta dar in rest, dragutz.

    Bafta in toate..:)

Lasă un răspuns

