R3, R0, …

Romania – Rusia: 3 – 0

Bucuresti, Ghencea 26 Martie 2008

Daca tot am fost alaturi de nationala in calificari am zis sa merg si acum inainte de turneul final sa-i vad in ce forma sunt. Si ca sa vezi surpriza sunt intr-o forma foarte buna, poate chiar de invidiat si nicidecum in forma de “cozonac” asa cum credeau unii.

Scorul zic eu spune totul despre meci desi repriza intai chiar daca au fost mai multi titulari incontestabili in teren a fost mai slaba decat ceea de a doua in care cei doi Niculaie au facut spectacol. Atmosfera a fost placuta intretinuta de vreo 12 000 de oamenii (nici nu m-am obosit sa ma uit cati au fost mai exact … in gsp, ceva) si un stadion (Ghencea) destul de primitor chiar daca eu nu-l vedeam asa pana miercuri seara.

Frigul ne-a facut sa ne manisfestam (am fost vreo 8 ) mai intens decat de obicei dar bineinteles in limitele decentei plus ca si jucatorii si arbitri au avut grija sa ne serveasca niste momente comice pe parcursul jocului.

Din pacate desi jocul tricolorilor promite (sigur nu ne facem de ras) eu deja m-am hotarat sa nu-i urmez in Austria si Elvetia desi initial eram hotarat sa merg … asta si din cauza strategiei tampite aplicata de FRF in cazul biletelor dar si pentru ca mi-am/ne-am facut alte planuri de vacanta.

Hai Romania!
                                        Meci 1

                             Mai multe poze in curand!

Lasă un răspuns

