International Guide and Scout Camp Bucher Berg

Germania, Bavaria, Breitenbrunn

Iulie, August 2002

Timp de o luna am fost staff in acest camp si am participat ca si monitor la diverse activitati, cum ar fi Hike, Bike Hike, Canoe, Pionineering. Ceilalti mebrii ai staff-ului erau din Germania, Danemarca, Suedia, Croatia si 2 persoane din Taiwan.

Am avut ocazia sa vizitez imprejurimile dar si sa ajung in orase ca Regensburg, Nuremberg, aici am vizitat  Nazi Party Rally Grounds si chiar am urcat in The Zeppelin Tribune (tribuna de unde vorbea Hitler) si Ingolstadt unde am vizitat frabrica Audi si „Bavarie-Buche” … adica un fag foarte mare si foarte batran.

In plimbarile cu bicicleta prin zona am ajuns si la un castel  dar nu imi mai aduc aminte numele si am vizitat si mormintele celtice din padurea de langa camp, morminte care aratau ca niste dealuri.

Aceasta iesire a fost prima mea vizita (si in Germania) intr-o tara europeana si mi-a ramas bine intiparita in minte.

Cam atat imi mai amintesc🙂 plus ca eram foarte slab (vizitati link-urile din text),

                      BB'' BB'
                      Bucher Berg 2002'''' Bucher Berg 2002'''
                      Bucher Berg 2002'' Bucher Berg 2002'

Lasă un răspuns

