Salsa Fest

Aseara am ajuns asa mai mult din cauza Anei la un concert de salsa, Salsa Fest parca. Povestea este ca ea e innebunita sa danseze si eu nu, de fapt la mine problema este ca nu reusesc sa-mi coordonez miscarile picioarele si soldurilor cu burta J.

Partea buna este ca acolo ne-am intalnit cu mai multi prieteni fapt care a ajutat mult la toleranta mea fata de salsamania din sala.

Spectacolul a avut loc la Palatulul Copiilor in sala mare, sala care s-a dovedit prea “incapatoare” daca intelegeti ce vreau sa spun. Ma gandesc ca poate pretul biletelor sau ziua de 1 Martie i-a facut pe oameni sa nu fie prezenti in numar mai mare pentru ca spectacolul a fost unul pe cinste pan la urma.

Dupa ce ne-am incalzit cu MANDINGA care se pare mai nou iar si-a schimbat componenta (sau aduc incontinuu colaboratori) si mai mult de atat abordeaza si alte sitluri de muzica in afara de cel latin, plus ca ne-au prezentat si cateva mici scenete (nu foarte reusite dupa parerea mea) seara a continuat cu Lazaro Valdez y BAMBOLEO.

BAMBOLEO este formatie de salsa din Cuba (nu auzisem de ei pana ieri) plina de energie si cu niste solisti vocali, 3 la numar, 2 baieti si o fata care chiar aveau voce. Melodii placute si spectacol total care a culminat cu reprezentatia unuia dintre tobosari, felul cum dansa omul ala imi dadea dureri de mijloc.

Nu prea mi-a placut cata importanta i se dadea sefului formatie un chelios urat care semana cu Vin Diesel mumificat si nici nu parea ca stie cine stie ce la orga, pian, etc.

Azi am citit ca ar fi mare compositor, textier si multe altele … bravo lui oricum parerea mea e una de neprofesionist asa ca mergem inainte.

Chiar daca nu sunt eu un mare fan al genului spectacolul per total mi-a placut.

Bravo lor, adica si MANDINGA si BAMBOLEO fara Lazaro Valdez ala.

Asta a fost primul meu concert pe anul asta si sper sa ajung la cat mai multe, cine stie poate in viitor ma remarca si pe mine cineva ca si critic de evenimente ca tot sunt eu rautacios J.

 

                          Poza 2 Poza 1

Lasă un răspuns

