Revelion 2007-2008

Anul asta pentru ca nu am gasit din timp cazare la munte care sa ne convina ca pret si conditii am ales la initiativa lui Cosmin, Eforie Sud. Datorita abalititati parintilor (carora le multumin din suflet) lui am avut conditii bune de cazare si ne-am putut desfasura in voie timp de 5 zile si 4 nopti. Printre lichide si  carne am trecut si prin Vama, prin Constanta la shopping si prin Eforie Nord pentru o ciorba calda. Am mai fost si pe plaja (nu prea mai era  … multa🙂 ) , inclusiv in noaptea de Anul Nou dar si dupa.

Distractie la maxim, bautura si mancare cat cuprinde … voie buna din belsug si … Piesele de rezistenta de data aceasta au fost (sper ca nu este doar parerea mea): A fost odata ca niciodata si Run Shoot (mai popular spus : aveti sange …) ambele semnate Suie Paparude.

Restul este confidential si poate fi dezvaluit doar cu accordul tuturor persoanelor prezente la Revelion, adica Srtict Secret.

 Ne bucuram totusi ca am ales sa plecam pe 2 ianuarie pentru ca altfel nu mai ajungeam acasa pe vremea asta.

Gasca, ziua in Vama Veche pe 30 Decembrie si noapte in Eforie Sud la cumpana dintre ani
                        DSCF2376  IMG_7975

3 Răspunsuri to “Revelion 2007-2008”

  1. appsesin Says:

    Prima poza are calitate de poster!
    Cine e responsabilul ?!?!

  2. geoidul Says:

    Marian a.k.a. Cocos e responsabilul, sunt mult mai multe misto dar nu sunt pentru public :)) … glumesc o sa le vezi la munca.

  3. Petrvs Says:

    Pe-un petic de plaja
    Hoarda cea (barba)ra
    Cu bere face gargara

    :))

Lasă un răspuns

