ALBspirantii

In weekendul din 15-16 decembrie am fost plecat la munte cu 30 de aspiranti la statutul de cercetas, spun aspiranti pentru ca cercetas devi atunci cand depui legamantul si ei deocamdata nu au facut asta.

Activitatea a inceput cu un cadou din partea CFR-ului (caruia ii multumuim din suflet), adica 2 ore intarziere pentru personalul nostru drag. Dupa un drum nu prea confortabil dar placut am ajuns in sfarsit in Busteni, aici intai ne-am cumparat bilete de intoarcere la accelerat ca sa nu mai avem „surprize” ca la dus si apoi ne-am inceput acitivitatile. Cateva jocuri in gara au destins atmosfera si apoi am plecat in traseu, traseul a fost urmatorul: Busteni – Gura Diham – Poiana Izvoarelor. Unii au mers mai repede alti mai incet, important este ca am reusit sa ajungem cu totii la cabana inainte sa se intunece. Mancare bunicica, caldura nu prea am avut dar merita mentionata, vin fiert, cateva jocuri dupa care stingerea … sau fiecare stie mai bine ce a facut🙂

Normal, ziua a doua a inceput cu trezirea, masa si iarasi jocuri plus un mic traseu pana pe culmea dintre Poiana (Izvoarelor) si Diham, tot aici am executat 3  oameni de zapada si bineinteles poza de grup dar si cele invidividuale (ma refer aici la „fotomodeli)”. Dupa toate astea ne-am facut bagajele si am coborat in Busteni mult mai rapid decat la dus. Desi nici pe accelerat nu am avut super conditii (adica stateau alti pe locurile noastre, repet stateau ..ca nu au mai stat :)) norocul a fost ca pana m-am dezmeticit eu am si ajuns in Bucuresti.

Speranta mea este ca macar 15  (am ochit eu cativa tocmai buni pentru cercetasie) din cei 30 de tineri cu care am fost in aceasta excurise sa imbratiseze cercetasia si sa ma pot „pensiona” si eu stiind ca avem in centru lideri capabili dar si cercetasi care sa duca mai departe numele de ALB.

Felicicitari inca odata liderilor organizatori si insotitori ai acestei activitati si la cat mai multe in 2008.
                DSC_0011 DSC_0071 DSC_0107
                                        DSC_0122
                 DSC_0146 DSC_0150 DSC_0233

                                      DSC_0238
                                  DSC_0227DSC_0228

P.S. La multi ani!

Lasă un răspuns

