1,2,3,4,5,6-1 Romania – Albania

Desi nu eram hotarat sa merg la meci pana la urma m-am dus, era ultimul meci din calificari, ultimul pe Lia Manoliu … trebuia sa merg. Zis si facut numai ca planurile de „la munca” nu se potrivesc cu alea de la stadion. Bunul meu prieten, sa-i spunem Mane’, nu s-a deranjat sa cumpere bilete cu o zi inainte asa ca a trebuit sa stam la coada pentru bilete. Nu vorbesc de organizare (stiti cum stau lucrurile) ca nu v-as spune nimic nou asa ca doar vreau sa salut adtitudinea jandarmilor care s-au purtat excelent cu suporteri, cel putin cu mine. Ma rog, am stat la coada si am intrat pe stadion prin minutul 28 cred,cand era deja 1-0 pentru Romania, gol Dica.

Ne-am gasit locuri, ne-am aprins tigarile (bere nu se putea bea ca aveau doar fara alcol) si a inceput repriza a doua, 2-0, e normal; 3-0 hai ca suntem pe ei; 3-1 sa-mi bag una … ; 4-1 bravo domne!; 5-1 ba ma lasi!!!; 6-1 si-am plecat c-am inghetat.

Concluzile ar fi ca (I)  altfel arat un meci vazut din tribuna fata de unul vazut la TV (II)  a meritat sa dau 20 lei si sa inghet vreo 30 minute pe la poarta si la bilete si 60 de minute in tribuna (III) baietii au jucat bine si totul s-a terminat cu bine (IV) mi-am promis ca la anul o sa ajung si eu la un meci de la Campionatul European, acum sa vedem daca ma tin si de cuvant🙂

      io II III

*se stie, pozele sunt facute cu telefonul mobil, mersi again Mane’

Un răspuns to “1,2,3,4,5,6-1 Romania – Albania”

  1. Mirel Says:

    fiva-ar fotbalul de ras!

Lasă un răspuns

