DPvPM

Pe 27 si 31 octombrie am fost la 2 concerte, unul pe care  pot sa spun ca-l asteptam, Deep Purple si altul la care am ajuns asa din intamplare (nu eram foarte convins ca vreau sa merg) , formatia se numeste Pink Martini si auzisem de ei doar cu 2 zile inainte de concert de la o colega de munca care isi dorea foarte mult sa ajunga la concert. Ei bine ea nu a mai ajuns dar eu am fost pana la urma.

                                  31102007358

 Deep Purple – frumoase piesele insa poate si pentru ca sunt prea batrani nu fac show ca alte formatii de top. Probleme ca in Romania cu sonorizarea desi am inteles ca a fost vina lor si multa, multa lume. Printr-o miscare desteapta am reusit sa ajungem si in fata scenei desi aveam bilete undeva in spate, insa aproape de final a trebuit sa ne retragem mai in spate pt ca ne dureau plombele din cauza sunetului puternic. Asa in general am fost multumit de concert dar ma bucur ca nu am platit mai mult pe bilet.

Pink Martini – super misto, chiar mi-au placut. Ca sa intelegeti cat de mult mi-au placut va spun ca de cand am fost la concert ascult incontinu muzica lor. Muzica foarte misto, melodioasa, digerabila, usoara, un fel de muzica de salon. O solista cu o prezenta scenica deosebita si niste instrumentisti de valoare care au facut un show total.

Recomand de la Pink Martini:

  • Donde Estas, Yolanda
  • Je Ne Veux Pas Travailler
  • Hey Eugene

* poza iar e facuta cu un telefon mobil pentru ca cinstitul de mine nu-si ia niciodata aparatul foto daca scrie pe bilet ca nu ai voie … mersi Mane pt poza

Lasă un răspuns

