Cheia, Ciucas …

 19-21 Octombrie 2007

A inceput sa-mi placa zona asta, nu e asa aglomerata ca Valea Prahovei si chiar daca este cateodata, pe munte tot putini turisti gasesti. Din partea mea sa fie cati mai putini ca noi aricum suntem multi.

Parca de data asta si drumul de la Bucuresti la Cheia mi s-a parut mai scurt ca de obicei, semn ca m-am obisnuit🙂.

Traseul de sambata (vineri seara am ajuns si duminica ne-am dres dupa cheful de sambata seara) a fost Cheia – Cabana Muntele Rosu – Cabana Ciucas (fosta, sau ce a mai ramas din ea), nu de alta dar in zona aia chiar nu ajunsesem … adica spre creasta am mai fost chiar daca nu am ajuns pe Vf. Ciucas. In prima faza am prins vreme ok dar mai sus am gasit ceata si mult frig, abia am reusit sa zarim cabana. Cabana arata jalnic desi drumul forestier care ajunge inspre cabana pare sa fi fost refacut … ma gandesc ca poate cineva chiar vrea sa fac ceva acolo. Drumul pana la cabana Ciucas nu dureaza mai mult de 2 h in pas lejer, obositor e sa ajungi la Muntele Rosu insa noi am urcat cu MCV-ul lui Marinica a.k.a. Finu’.

Pe drumul de intoarcere chiar la intersectia cu DN-ul ne-am intanit si cu Domn Profesor care era cu niste copii din scoala in excursie, am tras niste poze si apoi la cabana.

Bineinteles a urmat gratarul, cheful si apoi somn ca-n povesti pentru ca afara a inceput sa ninga foarte puternic.
                        Picture 012 Picture 017 

                        Picture 021 Picture 052                      

                        Picture 036 Picture 049

                        Picture 070 Picture 032

P.S. evitati Mak-ul de la Prisma

Lasă un răspuns

