Posada, Muzeul Cinegetic

Cheastia asta cu muzeul era o dambla mai veche de a mea. De fiecare data cand treceam prin zona ma gandeam ca trebuie sa merg si de fiecare data amanam. Ei uite ca sambata asta, 13 octombrie, nu am mai amanat si am reusit sa o conving pe Ana sa dam o fuga pana acolo. Mult nu am facut pe drum, parca vreo 2 ore, mai mult ne-a luat sa iesim din Bucuresti.

In zona pustiu, parcarea muzeului la fel, doar cativa caini si ceva vaci care pasteau in curtea muzeului, o curte care semana mai degraba cu o livada.

Intrarea costa 6 lei/adult (nu stiu nimic de vreo reducere) si nu ai voie sa faci poze in interiorul muzeului ci doar la intrare cu un urs impaiat. Muzeul arata foarte bine, ca unul occidental, este proaspat renovat si exponatele arata foarte bine.

Sunt expuze tofee de vanatoare cam din toate speciile existente pe meleagurile noastre : urs, mistret, ras, lup, cerb, zimbru dar si vulpe si iepure. Arme de vanatoare de toate tipurile si cateva manuscrise si obiecte personale care au apartinut lui Mihail Sadoveanu. Maxim o ora iti trebuie sa parcurgi tot muzeul si sa admiri fiecare exponat in parte.

Daca ai drum prin zona sau nu stii unde sa mergi intr-o dupa amiaza de weekend, pentru 6 lei merita sa treci pe la Muzeul Cinegetic din Posada.

Pe drumul de intoarcere am facut o oprire si la Comarnic, unde peste rau tocmai se tinea un balci, balci in toata regula. Nu mai fusesem la asa ceva de cand eram mic si mergeam la bunici. In „comedii” nu am putut sa ne dam pentru ca plouase si erau ude insa ne-am cumparat cate ceva de la tarabele din balci. Cea mai importanta achizitie este un tuci cumparat de la „producatorii autohtoni”.

                       Picture 007 Picture 008

                              Picture 003 Picture 005                    

2 Răspunsuri to “Posada, Muzeul Cinegetic”

  1. andru Says:

    Super la muzeu la Posada. Am fost si eu acum 10 ani, am avut si ghid atunci. Chiar o sa ma mai duc. De dragul vechilor timpuri. ;))

  2. 2010 in review « Says:

    […] Posada, Muzeul Cinegetic October 2007 1 comment 5 […]

Lasă un răspuns

